Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@13:15:37 GMT

دارایی‌های خارجی بانک مرکزی ۳۴.۸ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۶۵۸۴

دارایی‌های خارجی بانک مرکزی ۳۴.۸ درصد رشد کرد

دارایی‌های خارجی بانک مرکزی در تیر ماه سال جاری به ۴۶۷۲.۳ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: میزان دارایی‌های خارجی بانک مرکزی در تیر ماه سال جاری به ۴۶۷۲.۳ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی در دوره مورد بررسی نیز ۶۲۸.۸ هزار میلیارد ریال بوده که نشان دهنده ۱.۳ درصد افزایش است.

بدهی‌های ارزی بانک مرکزی در تیر ماه سال جاری ۲۲۵۸.۹ هزار میلیارد ریال اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰.۳ درصد افزایش یافته است.       لینک کوتاه خبر: bzna.ir/0009oF برچسب ها: دارایی ، بانک مرکزی ، اموال مردم ، بیت المال

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دارایی بانک مرکزی اموال مردم بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر ‎کاهش انتظارات تورمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم