Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به طور حتم اگر در این مشکلات اقتصادی کنونی اگر به قرآن و آموزه های آن توجه داشته باشیم، خداوند راه نجات را به ما نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استهبان فارس، دکتر عبدالهادی فقهی‌ زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (19 شهریور) در مراسم فارغ التحفیظی 260 حافظ کل قرآن کریم موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» که در شهرستان استهبان فارس برگزار شد، گفت: به طور حتم اگر در این مشکلات اقتصادی کنونی اگر به قرآن و آموزه های آن توجه داشته باشیم، خداوند راه نجات را به ما نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه حفظ کلام وحی حرکتی بزرگ است، افزود: این توفیق الهی به هر کسی نمی رسد بلکه به فردی می رسد که لیاقت و توانایی داشته باشد تا کلام وحی را حفظ کند.

 

فقهی زاده با تاکید بر اینکه حافظان قرآن باید تا آخر عمر شریف خود آموزه های قرآن را در جامعه پیاده سازی کنند، اضافه کرد: باید در کنار این آموزه ها، سیره اهل بیت (ع) را مورد توجه قرار گیرد چرا که این 2 از هم جدا نشدنی است.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در این جشنواره شاهد فارغ التحفیظی 260 عزیز حافظ قرآن هستیم که از 2 کشور پاکستان و عراق و همچین 21 استان، به این مهم نائل آمدند، این یک برنامه مردمی است که همه را به خاطر علاقه به کلام وحی دور هم جمع کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده رقم 260 نفر بیشتر شود، افزود: موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» نهالی است که در این دیار به بار نشسته و به طور حتم در آینده نزدیک افراد بیشتری از سایه و میوه وجودی این موسسه متنعم می شوند و ثمره این موسسه جهانی خواهد شد.

 

دکتر فقهی زاده با اشاره به اینکه امروز حاملان و حافظان قرآن باید راه حضرت سیدالشهدا (ع) را در پیش بگیرند چرا که آن حضرت از دین خدا دفاع و حفاظت کرد، اظهار داشت: امام حسین (ع)، علاوه بر اینکه شهید اشک ها باشد، شهید عبرت هاست.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور اردبیل نماز جمعه احتکار سیدعباس صالحی شیراز ادلب مقابله با جنگ اقتصادی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند