Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش دو روزه «چگونه آموزش زبان انگلیسی را جذاب‌تر کنیم؟» با سخنرانی کِن ویلسون و دِد ویلسون از استادان شناخته شده بین‌المللی در حوزه آموزش زبان انگلیسی و با حضور 150 نفر از استادان، مدیران و سوپروایزرهای آموزشگاه‌های زبان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات جنگل، همایش دو روزه «چگونه آموزش زبان انگلیسی را جذاب‌تر کنیم؟» با سخنرانی کِن ویلسون و دِد ویلسون از استادان شناخته شده بین‌المللی در حوزه آموزش زبان انگلیسی و با حضور بیش از 150 نفر از استادان، مدیران و سوپروایزرهای آموزشگاه‌های زبان کشور، به همت انتشارات جنگل در هتل المپیک تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش دو روزه که از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه، 17 و 18 شهریور ماه برگزار شد، سخنرانان طی جلسات یک ساعت و نیمه به طور متناوب، به ارائه مباحث تخصصی با موضوع جذاب‌تر کردن آموزش زبان انگلیسی برای حاضران پرداختند و در انتهای این همایش نیز مدرک پایان دوره با امضای کن ویلسون و دد ویلسون و مجتبی سجاد مدیرعامل انتشارات جنگل به حاضران در این همایش اعطا شد.

دکتر عطیه سجاد، دبیر برگزاری این همایش گفت: شرکت کنندگان در این همایش شامل برترین استادان زبان انگلیسی از استان‌های مختلفی چون خراسان رضوی، تبریز، تهران، اصفهان، خوزستان، ارومیه، مازندران، همدان، کرمانشاه، کرج و همچنین مدرسان بریتیش کانسیل بودند و از آنجا که هریک از استادان حاضر سرچشمه‌ای برای آموزش مباحث ارائه شده به معلمان آموزشگاه‎‌های زبان در کشور هستند، برگزاری این همایش تأثیر بسزایی در آموزش زبان انگلیسی در ایران خواهد داشت.

وی افزود: نحوه برگزاری کارگاه‌های این همایش به صورت مشارکتی و همراه با بازی و آموزش بود و کِن ویلسون و دِد ویلسون نشان ‌دادند چگونه می‌توان با فعالیت‌های جانبی در کلاس‌های آموزشی، تازگی و طراوت بیشتری ایجاد کنند تا کلاس برای دانش‌آموز از حالت خسته کنندگی خارج شود.

لازم به ذکر است کِن ویلسون مولف بیش از 80 عنوان کتاب آموزش زبان، خالق 12 مجموعه کورس بوک elt، عضو نویسندگان تیم elt انتشارات macmillan و دارای سابقه برگزاری 250 تور در بیش از 55 کشور از 5 قاره است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصفهان ایران بازی خراسان رضوی روابط عمومی زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فصلی اوج هنر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شاعران و هنرمندان استان در این همایش به قرائت شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ دهقان افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند