Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با بیان اینکه امروز عده ای در داخل با احتکار یاری رسان دشمن در جنگ اقتصادی هستند، افزود: تقویت روحیه امید و تکیه بر توان داخلی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز(19 شهریور) در همایش «طلایه‌داران تبلیغ» درخرم آباد، گفت: دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توطئه تحریم و جنگ اقتصادی را در پی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز دشمن تلاش می کند با فشارهای اقتصادی، جنگ اقتصادی و دنبال کردن طرح نفوذ نگذارد جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود.

 

حجت الاسلام مهدوی امین، با تاکید بر ضرورت تکیه بر توان داخلی برای تقویت اقتصاد جامعه، اظهار داشت: امروز متاسفانه برخی فریب خوردگان داخلی با دامن زدن به احتکار به جنگ اقتصادی و روانی دشمن کمک می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از  مشکلات اقتصادی امروز ریشه داخلی دارد، افزود: امروز به رغم اینکه کاستی وجود ندارد، دشمنان در جنگ روانی تلاش می کند اوضاع جامعه را ملتهب کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و همدلی و تلاش مسئولان برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان ضروری است.

 

وی در ادامه با اشاره به  اعزام مبلغان به مناسبت ماه های محرم و صفر، افزود: تبلیغ دین فرصت روشنگری و بصیرت افزایی است.

 

حجت الاسلام مهدوی امین، تاکید کرد: روحانیون باید با ساماندهی هیئت های مذهبی  در راستای ایجاد و تقویت روحیه حماسه در مراسم عاشورا و تقویت روحیه امید  در جامعه تلاس کنند.

 

مدیرکل تبلیعات اسلامی لرستان، اظهار کرد: برای تقویت تبلیغ در جامعه تاکنون ۱۲ همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه محرم در سطح استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانه های نور مجلس ماه محرم احتکار اردبیل سوریه جنگ رسانه ای نماز جمعه سیدعباس صالحی جنگ اقتصادی جنگ اقتصادی هیئت های مذهبی توطئه های دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم