Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: کارگروهی برای شناسایی امکانات و قابلیت‌های موجود در دانشگاه و فضاهای بلااستفاده تشکیل شود تا پس از جمع‌آوری اطلاعات کامل با مشارکت صندوق رفاه امکان بهره‌برداری مناسب از آنها فراهم شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه پیام‌نور، محمدرضا زمانی، در نشست صمیمی با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم که باهدف آشنایی هرچه بیشتر دو مجموعه از برنامه‌های یکدیگر و توسعه همکاری‌های رفاهی دانشجویی برای ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات رفاهی به دانشجویان در دفتر ریاست برگزار شد، گفت: کارگروهی برای شناسایی امکانات و قابلیت‌های موجود در دانشگاه و فضاهای بلااستفاده تشکیل شود تا پس از جمع‌آوری اطلاعات کامل با مشارکت صندوق رفاه امکان بهره‌برداری مناسب از آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به دانشجویان را یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه دانست و بر لزوم گسترش همکاری این دانشگاه با صندوق رفاه تأکید کرد.

ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز با اشاره به مشکلات صندوق رفاه و گزارش وضعیت پرداخت وام‌های دانشجویی در ترم‌های گذشته، گفت: صندوق رفاه مطابق سال‌های گذشته آماده هرگونه همکاری در زمینه ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان است.

محمدهادی امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز با ارائه گزارشی از وضعیت توزیع وام‌های دانشجویی طی سنوات گذشته و نحوه توزیع غذای دانشجویی خواستار مساعدت ویژه از ریاست صندوق رفاه دانشجویان نسبت به دانشجویان دانشگاه پیام نور به‌ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار شد.

فریبرز سجادی، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان نیز در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های رفاه دانشجویی و توسعه منابع در سطح دو مجموعه راهکارهای مناسبی ارائه کرد.

مجید صفاری نیا، مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز در خصوص برنامه‌های اجراشده در حوزه دانشجویی از قبیل وام و ارزاق دانشجویی گزارش داد.

گفتنی است در این نشست، از زحمات مهدی کیومرثی رئیس سابق اداره خدمات دانشجویی دانشگاه پیام نور که اخیراً به‌افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر شد.

انتهای پیام/4060

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند