Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امیرعلی حدادی صبح امروز در مراسم جشن تحلیف و اعطای درجه به سربازان آموزشی، شور و هیجان سربازان آموزشی در اجرای برنامه‌های مربوط به جشن تحلیف را ستودنی خواند و اظهار کرد: این انگیزه و نشاط، حاصل علاقه‌ای وافر و وصف ناشدنی به وطن و حفظ ارزش‌هاست و این چیزی است که دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید و سرافکنده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت هفته آموزش در بعد نظامی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، عنوان مقدسی به نام سرباز را برای شما به ارمغان آورده است، افزود: مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا فرامینی را در خصوص بحث مهم سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابلاغ نموده‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: براساس این فرامین، زمینه‌ای فراهم گردیده تا سربازی که حدود 2 سال در نیروهای مسلح خدمت می‌کند به مجموعه نیروهای مسلح خوش‌بین گردیده و قطعاً این خوش‌بینی و رضایت به خوش‌بینی نسبت به نظام اسلامی منجر خواهد شد.

وی فراهم کردن این زمینه را وظیفه‌ای برای همه فرماندهان قلمداد و تاکید کرد: تا حد امکان سعی خواهیم کرد چنین زمینه‌ای را فراهم سازیم.

حدادی دومین تدبیر را در این زمینه، تقویت امید به آینده در سربازان برشمرد و گفت: در این خصوص نیز سعی می‌شود سربازان در راستای مهارت و تخصص خود در نیروهای مسلح به کار گیری شوند تا بتوانند با ارتقای سطح مهارت، آمادگی خود را در آن تخصص جهت ارائه خدمات در جامعه تقویت سازند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در بخش دیگری از سخنرانی خود گذراندن دوره مقدس سربازی را منشأ آثار و برکات مهمی در زندگی دانست و اضافه کرد: در بعد فردی می‌توان کاهش وابستگی به خانواده، سحرخیزی، آمادگی برای مواجهه با سختی‌ها، قناعت، نظم‌پذیری و افزایش روحیه ایثار و کمک به هم نوع را از جمله این برکات عنوان کرد.

وی در بیان آثار و فواید دوره سربازی به هنر ارتباط برقرار کردن و افزایش صبر و تحمل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این‌ها مهارت‌هایی است که در کنار فراگیری مهارت‌های نظامی به آن دست یافته‌اید و لازم است این آثار را پس از دوران خدمت نیز حفظ نمایید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان خانواده سربازی مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم

فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا گفت: در این پادگان سربازان وظیفه در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی برای ارتقای مهارت فنی خود در دوره‌های مختلف فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند.


امیر کرمی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی گروه توپخانه ۵۵ ارتش را با همکاری فنی وحرفه‌ای افزود: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری فنی وحرفه‌ای در آزمون شرکت کرده و همچنین به صورت عملی دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

او ارتقای مهارت فنی وآماده به کار بودن سربازان را پس از گذراندن دوره خدمت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست وگفت: سربازان در بیش از ۶۰ رشته فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند و با مهارت آموزی در محیط کار واقعی آشنا می‌شوند.


امیر سرتیپ دوم ستاد کرمی فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا هم گفت: پارسال ۸۰۰ سرباز وظیفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی وحرفه‌ای از این پادگان نظامی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • چه تسهیلاتی برای مشمولان ماهر قبل از سربازی وجود دارد؟
  • طرح‌های تشویقی برای سربازان ماهر
  • مشمولان ماهر در سامانه مشوق های سربازی ثبت نام کنند
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟
  • آغاز ثبت نام برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
  • اعلام رمان ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی
  • ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت