Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:18:07 GMT

بیت سعید: فولادی‌ها کمک کردند به فرم ایده‌آل برگردم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۵۴۲

بیت سعید: فولادی‌ها کمک کردند به فرم ایده‌آل برگردم

مهاجم تیم فولاد خوزستان که روند قابل قبولی در لیگ هجدهم داشته، پیرامون شرایط خود و تیمش به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید مهاجم تیم فولاد خوزستان درباره آخرین بازی این تیم در لیگ مقابل سایپا اظهار داشت: تا هفته پنجم 8 امتیاز گرفته بودیم و شرایط به گونه ای رقم می خورد که با یک برد مقابل سایپا می توانستیم وضعیت خودمان را در جدول سر و سامان بدهیم و حتی به رتبه دوم هم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی جزو معدود بازی های بود که ما فقط یک چیز را کم داشتیم و آن فقط شانس بود. ما در مقابل سایپا نزدیک به 9 موقعیت گل داشتیم. از تیر دروازه گرفته تا توپ هایی که دروازه بان حریف دفع کرد. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و نتوانستیم زود گل بزنیم. بالاخره در دقیقه 88 گل مساوی را زدیم اما باز هم خیلی بدشانس بودیم که ظرف دو دقیقه گل بعدی را خوردیم. این قانون فوتبال است. یک روز می بری و یک روز میبازی. ما هم نا امید نشدیم چون زندگی هنوز ادامه دارد. انشاالله از بازی های آینده بتوانیم جبران کنیم. الان امتیازات به گونه ای است که با یک 3 امتیاز می شود چندین پله صعود کرد. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. در این بازی آخر حتی مساوی هم حقمان نبود و باید میبردیم.

 

او در ادامه در مورد روند سرخپوشان اهوازی در 6 هفته سپری شده از لیگ گفت: فکر میکنم در دو بازی اخیر خیلی خوب کار کردیم. در بازی مقابل استقلال تاکتیک گل نخوردن را پیاده کردیم که موفق بودیم. ما به دنبال سه امتیاز در تهران بودیم، اما استقلال یک تیم در سطح اول آسیا است که مجبورمان کرد به تساوی برسیم. بازی با سایپا هم چون خانگی بود، طبیعتا فقط به دنبال سه امتیاز بودیم. از دقیقه یک تا سوت پایان بازی فقط فشار آوردیم و چند موقعیت عالی در هر دو نیمه داشتیم. فوتبال همیشه اینطور نمی ماند و بالاخره با روند خوب، می شود نتایج خیلی بهتری گرفت.

 

مهاجم فولاد در خصوص تفاوت عملکرد و نتایج این تیم در دیدارهای خانگی با مصاف های دور از خانه گفت: بازی های بیرون خانه ای که انجام دادیم، دو تا از سخت ترین بازی های لیگ بوده است. ما در آزادی با استقلال و پرسپولیس بازی کرده ایم که شرایط خاصی بر آنها حاکم بود. وقتی یک بازیکن در طول بازی اکثر تمرکزش بر گل نخوردن است، تمرکز گلزنی را ندارد و در حمله هم کم بودیم که به هر مهاجمی آسیب می رساند. وقتی به من، شیمبا یا زبیدی توپی برسد در حالی که برتری عددی نداشته باشیم، کاری نمی توانیم انجام دهیم. این را هم بگویم که موفقیت تیم از موفقیت خودم مهم تر است.

 

 

وی افزود: ما همیشه برای برد می جنگیم ولی طبیعی است که هر تیمی در خانه اش به دنبال برد باشد. ما شاید در بازی های خارج از خانه موقعیت های چندانی نداشتیم که بخواهد از دست برود. در ورزشگاه غدیر اما فشار را روی تیم ها چند برابر می کنیم و موقعیت های بیشتری پیش می آید. من خیالم آسوده است که در بازی های خارج از خانه هم بتوانم آمار خوبم را ادامه دهم.

 

بیت سعید درباره آمادگی تیم فولاد برای جام حذفی گفت: فکر می کنم آسان ترین جامی که یک تیم می تواند به دست آورد، جام حذفی است که با سه، چهار بازی می توان به فینال آن رسید. ما برنامه ریزی خاصی برای جام حذفی داریم. حالا قرعه اول ما خیلی سخت نیست ولی باز هم می گویم که تیم را برای حذفی خیلی آماده نگه می داریم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. فولاد همیشه در این جام خوب ظاهر شده و ما هم میجنگیم که به مراحل بالای آن برسیم.

 

او در خصوص بازی بعدی تیمش در لیگ مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان همیشه نشان داده که برای قهرمانی بسته می شود. امسال هم اگر نگاه کنید کلا با سپاهان سال قبل فرق کرده است. مهره های خوبی جذب این تیم شده اند و سرمربی آنها نیز نشان داده همیشه در لیگ خوب کارمی کند. تیم خوبی از نظر مهره دارند. در دو بازی آخر مقابل تراکتور و پارس جنوبی مساوی کرده اند و طبیعی است که به دنبال برد باشند ولی ما فولاد هستیم و برای برد به زمین خواهیم رفت.

 

مهاجم تیم فولاد در مورد هماهنگی با نفرات تهاجمی این تیم به ویژه سروش رفیعی که دیرتر به جمع سرخپوشان اضافه شده، گفت: سروش یک مصدومیت مچ پا داشت و پس از لیگ قطر حدود یک ماه و نیم تمرین نداشت و به همین دلیل دیر به تیم اضافه شد. اما او یک بازیکن خیلی خوب و تاثیر گذار است. خدا را شکر که تیم خوب است و موقعیت های زیادی در همه بازی ها داشته ایم. تیم ما به مرور شکل گرفته و بازیکنان خیلی خوبی داریم.

 

 

بیت سعید درباره تجربه نه چندان موفق در استقلال و بازگشت به اوج در خوزستان اینگونه توضیح داد: این سوال را چند بار از من پرسیده اند که تجربه ناموفقی در استقلال داشتی. حالا من یک سوال از اینها می پرسم که آیا در زمانی که من به قول آنها ناموفق بودم، خود استقلال روزهای خوبی را سپری می کرد و روند خوبی داشت؟ در آن زمان کلا همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال شرایط خوبی نداشته باشد و تیم مورد انتظار شکل نگیرد. خدا را شاکرم که بعد از آن دوره، استقلال توانست خودش را پیدا کند و به روزهای خوب برگردد. آرزو می کنم این تیم مقابل السد هم نماینده شایسته ای برای ایران باشد و بتواند با شکست این حریف به دور بعدی صعود کند.

 

او افزود: درباره اهواز هم باید بگویم طبیعی است چون شهر خودم است و از نظر فشار روحی روانی هیچ مشکلی ندارم و وضعیتم بهتر است. خدا را شکر وقتی به اهواز برگشتم، توانستم زود خودم را به شرایط ایده آل قبلی برسانم. به خودم اعتماد داشتم و می دانستم که باید زود به فرم مناسب برگردم و سخت کار کنم. هم بازیکنان قبلی و هم بازیکنان فعلی فولاد، همچنین کادر فنی به خصوص آقای پورموسوی به من کمک کردند که دوباره به شرایط خوبم برگردم.

حسن بیت سعید فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسن بیت سعید فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد