Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد سیف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید گفت: کم‌‌‌ترین میزان استقبال از رشته‌‌های علوم پایه مثل فیزیک، شیمی و ریاضی است و بیشترین دانشجو را در رشته‌های حقوق و حسابداری داریم، واحد تهران شرق در بردارنده رشته‌‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیت واحد تهران شرق در زمینه شرکت‌‌های فناور افزود: تاکنون سه شرکت فناور ثبت کردیم، چند نوع لیزر و هیترهای تشعشعی و صندلی های متحرک چند کاره در این واحد دانشگاهی ساخته شده که در مرحله تجاری سازی قرار دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در ادامه درباره اصل ایجاد هر دانشجو یک مهارت خاطر نشان کرد: حلقه مفقوده‌‌ای در نظام آموزشی ایران وجود دارد که هر دانشجویی درس خوانده، فارغ‌‌ التحصیل شده و عهده دار تربیت نسل بعدی می‌‌شود. سرپرست جدید دانشگاه آزاد هم با توجه به اهمیت مهارت آموزی برای هریک از دانشجویان به این مساله توجه کرده و برای تمامی واحدهای دانشگاه آزاد، ماموریتی را مشخص کردند.

سیف تاکید کرد: مهم ترین برنامه واحد تهران شرق در امسال هدفمند کردن موضوعات پایان‌‌‌نامه‌های این واحد دانشگاهی است و باید موضوعاتی در پایان نامه‌ها بررسی شود که مشکلات جامعه را حل کنند.

وی یاد آورشد: این واحد دانشگاهی در حال حاضر به عنوان مدیریت بحران شناخته شده که در این زمینه پیش قدم شده است و دانشجویان مقطع دکتری و ارشد واحد تهران شرق باید بر روی مدیریت بحران کار کنند و کل مواردی که شامل مدیریت بحران می‌شود، معاون پژوهشی واحد تهران شرق در یک کتاب جمع آوری کرده است که به زودی با شروع سال تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در پاسخ به چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1404 گفت: آنچه مسلم است، باید بیشتر از گذشته کار کرد تا با استفاده از پتانسیل نهفته موجود، دانشگاه آزاد را به بالاترین سطح ممکن برسانیم که دانشجویان این دانشگاه در سال 1404 با افتخار از دانشجو بودن خود در دانشگاه آزاد نام برده و یکی از گام های اساسی در این زمینه هدفمند کردن پایان‌‌‌‌نامه‌ها و تبدیل این دانشگاه به دانشگاه حل مساله است.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق احمد سیف مدیریت بحران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احمد سیف مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد