Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی برون مرزی رسانه ملی، در این برنامه تلاش می‌شود حس و حال معنوی و عرفانی حرم امام حسین(ع) با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود و در هر برنامه با دعوت از کارشناس صاحب‌نظر، دلایل قیام و فلسفه حماسه حسینی(ع) به بحث و بررسی گذاشته  شود.

نوحه خوانی، مصاحبه با زائران کربلا و آیتم «سخن بزرگان» دیگر بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه حسینی با تهیه‌کنندگی حسام‌الدین مهاجری و اجرای ساجد حسین رضوی از اول محرم هر شب در ساعت 22 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه بر روی کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

پخش این برنامه تا 13 محرم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد

به گزارش رسانه‌ عبری زبان، رژیم اشغالگر روز شنبه به بهانه یک سری اظهارات مقامات روسی علیه این رژیم، آناتولی ویکتوروف، سفیر روسیه در تل‌آویو را احضار کرد.

به گزارش ایسنا، کانال ۱۳ عبری زبان گزارش داد یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفیر مسکو در اسرائیل را احضار و در مقر وزارت خارجه در بیت المقدس با او «جلسه توبیخ آمیز» برگزار کرد.

این کانال اشاره کرد که دلیل آن مجموعه‌ای از اظهارات مقامات ارشد مسکو علیه اشغالگران بوده‌است.

این کانال عبری زبان در ادامه گزارش داد تل‌آویو «همچنین سفیر روسیه را از آن بابت توبیخ و سرزنش کرد که کشورش خواستار آزادی اسیران بازداشت شده در غزه نشده‌است».

هیچ اظهارنظر فوری از طرف اشغالگران یا روسیه در مورد آنچه توسط این کانال عبری زبان گزارش شده، منتشر نشده‌است.

در این زمینه می‌توان اشاره کرد واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پایان فوریه گذشته بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی توسط شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم دستیابی به آتش‌بس فوری برای جلوگیری از قحطی در غزه و اطمینان از تبعیت اشغالگران از قوانین بشردوستانه بین‌المللی تاکید کرد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز اواخر فوریه گفت: «عملیات نظامی اسرائیل در کرانه باختری دیگر کمتر از آنچه در نوار غزه در حال وقوع است، خطرناک و وحشیانه نیست.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • صحبت کردن بازیگر زخم کاری به زبان و لهجه افغانستانی (فیلم)
  • مبلغ قرارداد سید حسین را دو برابر کنید!
  • غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)
  • ٢٩ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • لحظه عجیب تخریب دکور برنامه تحویل سال شبکه سه (فیلم)
  • جشن تولد ۳۰ سالگی حسین کنعانی‌زادگان (فیلم)
  • مهره مخفی گلزنی استقلال برابر هوادار!
  • سفیر روسیه در تل‌آویو برای «توبیخ» احضار شد
  • وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتسال از زبان پزشک تیم ملی