Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:38:42 GMT

دشمن دنبال ایجاد نارضایتی و عدم اعتماد در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۶۶۹

دشمن دنبال ایجاد نارضایتی و عدم اعتماد در جامعه است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و عدم اعتماد در جامعه است و اینکه مردم را به این انحراف و باور غلط برساند که شما در برابر مشکلات تنها هستید، اما مدیران از جنس مردم و از خود مردمند و مردم باید این را احساس کنند.

علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در مراسم پایانی جشنواره شهید رجایی خراسان رضوی در مشهد افزود: وقتی برای درگیری شدن با هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران نیز همین در کنار یکدیگر بودن است.
وی ادامه داد: باید بخش مدنی جامعه در کنار بخش خصوصی و حکومتی در تصمیم گیری و نظارت مشارکت داشته باشد و می بایست مردم احساس کنند که دغدغه زندگی مدیر جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات مردم است.
استاندار خراسان رضوی گفت: امید است که سازمان اداری نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت تحول آفرینی و بهینه سازی پیش رود زیرا سازمانها وقتی بهتر می شوند که نیروی انسانی هم تحولخواه باشد.
وی افزود: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری حداقل حق مردم این است که مسئولان و مدیران نظام با روی گشاده با آنها برخورد کنند و در شرایط تلاطم کنونی باید دقت مدیران بیشتر شود و کسی حق امضای طلایی نداشته باشد.
رشیدیان ادامه داد: فلسفه اینکه یک درصد بودجه هر دستگاه اجرایی به امر پژوهش اختصاص دارد این است که تمامی سازمانها نیازمندند در طول کارشان گرهها و مشکلاتی را که برای انجام بهینه کار در سازمان وجود دارد کشف و آنها را رفع کنند. به ما مدیران مسئولیت داده اند در حوزه ای که مسئولیت پذیرفته ایم کار را به بهترین نحو به پیش ببریم و بنا نیست مدیران در آئین نامه ها و دستورالعملها گرفتار شوند.
وی گفت: مدیری که هدف سازمانش را فراموش کند و در گیرودار بخشنامه ها و آئین نامه ها بماند مدیر تحول آفرین نخواهد بود لذا نباید هیچگاه هدف سازمانی را فراموش کرد یعنی اگر هدف رفاه حال جامعه است باید به این امر فکر کرد و اگر دستورالعملی مخل این فضا است باید رفع اشکال شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: در جشنواره شهید رجایی به دنبال یافتن مدیران و کارکنانی هستیم که در این جهت حرکت می کنند و اینگونه هستند. البته به هر حال در ارزیابیهای انسانی ممکن است خیلی از خدمات دیده نشوند. پیرو شهید رجایی و شهید باهنر است کسی است که در گمنامی بیشتر به این مردم خدمت بیشتر می کند و در خلوت خودش هم به این مردم خیانت نمی کند و حتی نادیده گرفتن حقی از مردم به فکرش هم نمی رسد.
1922/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار جشنواره شهيد رجايي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما به ویژه بانوان به دشمن پشت پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل بیت (ع) هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره کرد و گفت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مظاهری به مردمی بودن ستاد امر به معروف اشاره کرد و فزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد.

کد خبر 6100178

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند