Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:47:57 GMT

رشد قیمت سکه با نزدیکی ایام محرم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۷۳۰

رشد قیمت سکه با نزدیکی ایام محرم

قیمت سکه همزمان با فرارسیدن ایام محرم برخلاف سالهای گذشته رشد صعودی خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، قیمت بازار سکه و ارز در چند ماه گذشته در صدر اخبار رسانه ها بود و بیشترین مخاطب را به خود اختصاص می داد. افزایش قیمت سکه و ارز تقریبا از اردیبهشت ماه در بازار نمود پیدا کرد تا جایی که ربع سکه ۵۵۷۰۰۰ تومان، نیم سکه ۸۹۳۰۰۰ تومان و سکه تمام ۱۸۳۴۰۰۰ تومان بود و در هفتم خرداد ماه ربع سکه ۵۹۱۰۰۰ تومان، نیم سکه به یک میلیون و ۱۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام به  ۲ میلیون و ۴۹ هزار تومان رسید و سکه افزایش قیمت 18 هزار تومانی خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بنابراین گزارش، قیمت سکه همچنان به رشد صعودی خود ادامه داده است تا جایی که ربع سکه یکشنبه ۴ شهریور به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و سکه تمام  ۴ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان رسید.

 

مقایسه این ارقام رشد قریب به ۲ برابری قیمت سکه را نشان می دهد و امروز ۱۹ شهریورماه پس از گذشت ۴ ماه از آغاز التهاب در بازار سکه؛ ربع سکه به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون تومان، سکه تمام ۴ میلیون و ۲۷ هزار تومان را نشان می دهد و بعد از ظهر همین روز قیمت ربع سکه یک میلیون و ۹۳ هزار تومان و نیم سکه ۲ میلیون و ۸۴ هزار تومان و سکه تمام ۳ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان را داشته است و هنوز از تب و تاب افزایش نرخ سکه کاسته نشده است و سکه همچنان تازه نفس به رشد صعودی خود ادامه می دهد علی رغم اینکه همه ساله با فرارسیدن ماه محرم شاهد کاهش قیمت در بازار سکه و طلا بودیم.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس خانه های نور احتکار شیراز اردبیل جنگ رسانه ای نماز جمعه خبرگزاری شبستان ادلب سکه قیمت محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در برابر تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی علیه شهر رفح بی تفاوت نبوده و برای توقف نظامیان صهیونیست وارد عمل شدند.

بر اساس این گزارش، گردان‌های قسام اعلام کردند که عناصر دشمن صهیونیستی را در شرق گذرگاه رفح هدف قرار دادند.

در این عملیات با شلیک خمپاره‌های سنگین مواضع دشمن صهیونیستی در شرق گذرگاه رفح هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • وقوع انفجار در کابل
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم