Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر گفت: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر عزیزان از تجربیات همدیگر برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود و افزایش بهره‌وری برگزاری چنین جلساتی برای برداشتن قدم‌های بزرگ‌تر لازم و ضروری است. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، رحیم عبدالهی ظهر امروز در اولین همایش فصلی روسای زندان‌ها، و مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر اظهار کرد: شکل‌گیری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر تنها با تلاش‌های شبانه‌روزی خیرین و اعضای هیئت‌مدیره میسر شد که باید از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انجمن‌های حمایت از زندانیان استان باید از تجربیات همدیگر استفاده کنند گفت: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر عزیزان از تجربیات همدیگر برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود و افزایش بهره‌وری برگزاری چنین جلساتی برای برداشتن قدم‌های بزرگ‌تر لازم و ضروری است.

عبدالهی درآمدهای پایدار را از جمله فعالیت‌های ضروری انجمن‌های حمایت از زندانیان دانست و عنوان داشت: ایجاد درآمدهای پایدار و هماهنگی بین خیرین و مسئولان از جمله فعالیت‌های انجمن‌های حمایت از زندانیان استان است که می‌توان با رد و بدل کردن داشته‌ها و تجربیات قبلی هر چه بیشتر در این راه قدم برداشت.

هدف از برگزاری این همایش را کسب و انتقال تجربیات موفق بین انجمن‌های استان است

همراه جوادی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی در اولین همایش فصلی روسای زندان‌ها، و مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر، ضمن تشکر از مسئولین دادگستری و انجمن حمایت از زندانیان باشد که شهرستان اهر اظهار کرد: انجمن‌های حمایت از زندانیان آذربایجان‌شرقی در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند که در نوع خود قابل‌تقدیر و قدردانی هستند.

وی احداث ساختمان مستقل توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر را قدمی بسیار مثبت و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر الگویی مناسب برای سایر انجمن‌های حمایتی است که فعالیت‌های آن همواره خوب و مؤثر بوده است.

جوادی با اشاره به بازدید از زندان جدید شهرستان اهر عنوان کرد: می‌توان گفت برای احداث زندان جدید شهرستان اهر تلاش‌های فراوانی از سوی مسئولان قضایی و شهرستانی صورت گرفته و توانسته انتظارات مد نظر را به‌خوبی برآورده سازد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی هدف از برگزاری این همایش را کسب و انتقال تجربیات موفق بین انجمن‌های استان عنوان کرد و ابراز داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند به کاهش جمعیت کیفری که نتیجه آن کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، ترک تحصیل و غیره دانست اشاره کرد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه