Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:16:22 GMT

مراسم تودیع معارفه فرماندار تفرش

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۸۰۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی در تفرش حمید فراهانی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی و از خدمات میرزایی فرماندار سابق تفرش قدردانی شد.

 فراهانی قبل از این معاون فرماندار اراک بود

حمید فراهانی با ۵۲ سال سن و مدرک کارشناسی مدیریت زاده شهرستان فراهان است و پیش از این بخشدار مرکزی اراک، معاون سیاسی فرماندار اراک، رئیس گروه برنامه ریزی فرمانداری اراک، معاون اداره کل روستایی استانداری مرکزی حراست شهرداری اراک، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمت جدید علی میرزائی فرماندار سابق تفرش، سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی اعلام شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مراسم فرماندار تفرش تودیع فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه گفت: خوشبختانه شاخص امنیت در شهرستان ارومیه واقعا بالا بوده و مشکلی چندان بزرگ بوجود نیامده است.   جعفر ظرف فروش در گزارشی که به اعضای شورای اداری شهرستان ارومیه ارائه شد با بیان اینکه امنیت زیر بنای همه اقدامات توسعه‌ای است اظهار کرد: در همه وجوه اجتماعی، سیاسی و امنیتی تلاش کرده ایم که شاخص‌های مطلوبی داشته باشیم و سال ۱۴۰۲ مشکل مهمی در این بخش‌ها نداشتیم.   وی با بیان اینکه ۱۸۰ مصوبه در در حوزه فعالیت معاون امنیتی و اجتماعی و سیاسی فرماندار داشتیم که با افتخار باید بگویم که ۱۰۰ درصد مصوبه‌ها اجرایی شده است.    ظرف فروش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار سپس در گزارش خود به سامان دهی متکدیان و مساله تکدی گری، مبارزه با مواد مخدر، هماهنگی مراسم‌های بزرگ و ارائه مجوز به برنامه‌های هنری، فرهنگی و سیاسی، پرداخت و گفت: مهمترین رویداد سیاسی امسال همان انتخابات اخیر بود که امنیت آن بخوبی تامین شد   وی در پایان گزارش مبسوطی در ارتباط با عملکرد معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان ارومیه ارائه و در این گزارش به اقدامات انجام شده در پدافند غیرعامل، شورای تامین شهرستان، مبارزه با مواد مخدر، موضوعات نظارتی، کمیته‌ها و کمیسیون‌های مرتبط اشاره کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 
  • پیش‌بینی ۹۷۰ مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • معرفی رئیس جدید بسیج هنرمندان
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس