Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخصوص پروژه های نیمه تمام دولت های قبل، توجه دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور به ورزش، پرداخت مطالبات پیمانکاران و تخصیص اعتبار ۴۰ پروژه ای که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح خواهند شد صحبت کرد.

وی همچنین گفت: این 40 پروژه، حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان پول برای تکمیل لازم دارند که نیمی از اعتبارات آن امسال تامین شده و معادل همین مقدار نیز در تعهدات سال آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس حسن کریمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص استادیوم فوتبال اسلامشهر که قرار است فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود گفت: اول اینکه این پروژه از ابتدا هزار نفره بود و بر مبنای 5 هزار نفز ساخته شد ولی زمانی که صندلی ها را نصب می کردیم خوشبختانه ۶۷۴۱ صندلی نصب شد که ۱۷۴۱ صندلی بیش از ظرفیتی بود که در طراحی پیش‌بینی شده بود. با بررسی هایی که کردیم سازه و خدمات جانبی پروژه جواب داد و این استادیوم به 7 هزار نفره تبدیل شد.

وی تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستان های پرجمعیت کشور با جوانان مستعد و نیروهای بسیار فعال به شمار می رود که افتتاح این پروژه می تواند در شکوفایی ورزش قهرمانی و جذب جوانان به ورزش و پر کردن اوقات فراغت و شکوفا کردن استعدادهای جوانان تاثیر زیادی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: شهرداری اسلامشهر، کارخانه ها و شرکت هایی که در آنجا مشغول فعالیت هستند می توانند با فراهم کردن زمینه های ایجاد یک تیم فوتبال، در دسته یک و لیگ برتر فوتبال کشور به فعالیت فوتبالی بپردازند و در کل این پروژه می تواند در توسعه فوتبال شهرستان بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دردولت یازدهم و دوازدهم هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکردیم، گفت: اکثر پروژه‌هایی که افتتاح می کنیم یا در دست اقدام داریم، از دولت نهم و دهم آغاز شده و یا مصوب شده و هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و تعهدی برای دولت ایجاد کرده بود. ما در حقیقت میراث دار این پروژه ها بوده ایم.

کریمی تصریح کرد: اینکه پروژه های نیمه تمام از دولتی به دولت دیگر منتقل شود، طبیعی است و در همه دولت‌ها وجود داشته ولی به این نسبت در هیچ دولتی وجود نداشت و متاسفانه تعداد زیادی از این پروژه ها در سال ۹۲ و در زمان جابجایی دولت دهم و یازدهم اتفاق افتاد که این موضوع جای تعجب و سوال دارد. تا به حال سابقه نداشته دولتی آنقدر پروژه نیمه تمام داشته باشد که نتواند پروژه جدیدی را شروع کند

وی ادامه داد: اینکه دولت های جدید پروژه های نیمه تمام دولت های قبل را اولویت بدهند اهمیت دارد و ما هم این کار را در دولت تدبیر و امید انجام داده‌ایم ولی تا به حال این سابقه نداشته دولتی آنقدر پروژه نیمه تمام داشته باشد که نتواند پروژه جدیدی را شروع کند. این اتفاق کم نظیر و نادر است.

کریمی اظهار داشت: در همه سفرهای استانی دکتر روحانی طبیعی است، قولهایی به مردم در مورد پروژه ها داده می شود که خوشبختانه آقای رئیس جمهور برای تکمیل تمامی تعهداتی که در زمینه پروژه های ورزشی به مردم داده اند، اعتبار تخصیص داده‌اند که این موضوع توجه و لطف رئیس جمهور به ورزش و سلامتی و نشاط مردم را می رساند.

وی گفت: ای کاش پروژه‌های نیمه‌تمام کمتری گریبان این دولت را می گرفت تا ما می‌توانستیم چند پروژه جدید با کار کارشناس که انجام می دادیم در مناطقی که نیاز بود شروع می‌کردیم. ای کاش این پروژه ها با مطالعه و کارشناسی بیشتری کلنگ زنی می شد و در محل مناسب تر، کاربری بهتر و متناسب با ظرفیت و استعداد آن مناطق افتتاح می شد. مثلاً در استانی استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال ساخته شده که آن استان اصلا فوتبالی نیست! اکثر پروژه های ۱۵ هزار نفری که ساخته شده در استان‌های است یک تیم لیگ دسته یک و دو و حتی استانی هم ندارد. ولی ما مجبور بودیم آن را تکمیل و به تعهدات دولت های قبل عمل کنیم. هیچ کاری نمی توان کرد و فقط باید کمک کنیم که این استان ها فوتبالی شوند و جوانان زیادی را به این رشته جذب کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه ۴۰ پروژه ای که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار است تا دهه فجر افتتاح شوند حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان پول لازم دارند تا تکمیل شوند، گفت: نیمی از اعتبارات آن امسال تامین شده و معادل همین مقدار نیز در تعهدات سال آینده انجام خواهد شد.

کریمی توضیح داد: طوری برنامه‌ریزی کرده ایم که اگر پیمانکاری امسال کارش را تمام کند سال بعد با آن پیمانکار تسویه حساب کنیم. در سال های قبل پیمانکاران پس از چند سال مطالبات خود را دریافت می کردند که با این اوصاف پیمانکاران حتما از این شیوه که سال بعد مطالباتشان را دریافت کنند استقبال می کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت: ان شاءالله در دو سه هفته بعد نیز فاز یک استادیوم ۵۰۰۰ نفری ملارد و فاز یک استادیوم استادیوم ۵۰۰۰ نفری نسیم شهر بهارستان آماده افتتاح است و با هماهنگی مسئولین استانی و کشوری نیز این پروژه را به زودی افتتاح خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دولت شهرداری لیگ برتر فوتبال کشور معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد