Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:38:05 GMT

فوتبال جهان| آلی بازی انگلیس مقابل سوئیس را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۸۸۷

فوتبال جهان| آلی بازی انگلیس مقابل سوئیس را از دست داد

هافبک هجومی سه‌شیر نمی‌تواند این تیم را در دیدار دوستانه مقابل سوئیس همراهی کند. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم ملی انگلیس در فردا شب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف سوئیس می‌رود و در این بازی یکی از مهره‌های کلیدی‌اش، دله آلی را در اختیار ندارد.

هافبک تاتنهام دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده است و به همین دلیل گرت ساوت‌گیت، سرمربی سه‌شیر به منظور جلوگیری از تشدید این مصدومیت به او اجازه داده اردوی سه‌شیر را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلی 22 ساله در جریان بازی قبلی تیم ملی کشورش در ورزشگاه ومبلی مقابل اسپانیا که آن را با نتیجه 2 بر یک باخت، آسیب دید و به همین دلیل به جای همراهی سه‌شیر در سفر به لستر به لندن برگشته تا تحت نظر پزشکان تاتنهام قرار بگیرد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از این بن‌چیلول و دمارای گری را از تیم زیر 21 ساله انگلیس فراخوانده و به همین دلیل بازیکن جدیدی را به عنوان جانشین آلی به اردوی سه‌شیر دعوت نکرده است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟

سخنگوی وزارت خارجه گفت: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند. کشور سوئیس مهمترین کانال تبادل پیام‌های دیپلماتیک و ارسال پیام‌های آمریکا به ایران و ارسال پاسخ به طرف‌های آمریکایی بوده است.

ارتباط مستمر بین دستگاه دیپلماسی و سفیر سوئیس در ایران وجود داشته و دستگاه دیپلماسی کاملا حرفه‌ای عمل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • سقوط دانشگاه‌های چهار کشور بزرگ جهان در رتبه‌بندی QS
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!