Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از گفتگو با نمایندگان و مدیران خودروسازی و قطعه سازی کشور در سالن غذاخوری ایران خودرو همراه با کارگران این مجموعه ناهار صرف کرد.

  به گزارش خبرگزاری شبستان، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز نشستی مشترک با مدیران ارشد خودروسازی و شرکتهای اصلی قطعه سازی و انجمن های صنفی این صنعت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی پس از گفتگو با نمایندگان و مدیران خودروسازی و قطعه سازی کشور در سالن غذاخوری ایران خودرو همراه با کارگران این مجموعه ناهار صرف کرد.     بنابراین گزارش، در این نشست؛ نمایندگان و مدیران خودروسازی و قطعه سازی کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین مواد اولیه، تولید قطعه و خودرو و برنامه های تدوین شده برای عبور از بحران ناشی از تحریم ها، راهکارهایی را برای تامین مالی از بازار سرمایه و توسعه روند تولید قطعه عنوان کردند.

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم خانه های نور اردبیل سیدعباس صالحی احتکار جنگ اقتصادی خبرگزاری شبستان سوریه شیراز علی شمخانی ایران خودرو شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگویی به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره کرد و افزود: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

خسروپناه به وضعیت اسف‌بار و پیچیده غزه اشاره و افزود: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی گفت: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  •  اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  •  ارائه لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران 
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود