Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جین شانگ» سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد در صورتی که آمریکا تعرفه های گمرکی جدیدی وضع کند، پکن اقداماتی برای مقابله با آن اتخاذ خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت اگر آمریکا تعرفه های گمرکی بیشتری بر کالاهای چینی اعمال کند بدون شک چین اقداماتی ضروری برای مقابله با این مسأله و حفظ حقوق شهروندان خود اتخاذ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا اخیرا از طرح خود برای اعمال تعرفه گمرکی بر واردات کالای چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار خبر داده است. در مقابل این اقدام چین هم اعلام کرد تعرفه کالاهای وارداتی از آمریکا به ارزش ۶۰ میلیارد دلار را افزایش خواهد داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت خارجه پکن چین حقوق واردات دلار پکن چین وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی