Web Analytics Made Easy - Statcounter


بانک آینده در سال ۱۳۹۶، به¬منظور مشارکت فعالانه در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال، کلیه شعب خود در سراسر کشور را مکلف نمود تا در جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز به تولیدکنندگان به ویژه خُرد و متوسط، فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

به گزارش امتداد نیوز  ، بانک آینده، علاوه بر بنگاه هایی که از طریق کارگروه-‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی به بانک معرفی می شدند؛ تلاش کرد؛ با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تأمین مالی آنان، مشارکت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که در صدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند؛ با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع ترین زمان ممکن، صورت گرفته است.
براساس گزارشات مأخوذه از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک آینده در سال ۱۳۹۶، موفق شد؛ در استان های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود نماید. تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز، به مبلغ بیش از ۱٫۶۶۸ (یک هزار و ششصد و شصت و هشت) میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ ۱٫۵۵۵ (یک هزار و پانصد و پنجاه و پنج) میلیارد ریال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان ۵٫۶۸۷ (پنج هزار و ششصد و هشتاد و هفت) میلیارد ریال بوده که در این استان، بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است.
بانک آینده افتخار دارد؛ در سال ۱۳۹۶، تعداد ۲۶۳ بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ بر ۱۰٫۸۱۷ (ده هزار و هشتصد و هفده) میلیارد ریال، در ۲۰ (بیست) استان کشور تأمین مالی نموده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان