Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@02:12:44 GMT

فستیوال در بهترین شرایط ممکن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۹۳۳۸

فستیوال در بهترین شرایط ممکن برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شادی مهینی، مسئول استعدادیابی فوتبال پایه بانوان گفت: چهارمین فستیوال فوتبال پایه بانوان در رده سنی زیر 13 سال با حضور 30 تیم برگزار شد و بازیکنان در ورزشگاه ایثار کردان کرج  برنامه هایی که استعدادیاب ها از آنهاخواسته بود را به مرحله اجرا گذاشته و در نهایت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه حمایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، هیات فوتبال البرز در کنار کادر مجهز پزشکی، کادر مجرب استعدادیابی، کادر  تلاشگر اجرایی و اداری باعث شدند تا این فستیوال در بهترین شرایط ممکن برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این استعدادیابی، بازیهای 7 نفره برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود و دو کارگاه دریبلینگ و شوت و روپایی و شوت نیز برگزار شد.فوتبال آموزان زیر نظر 12 استعدایاب که  4 مربی تیم ملی نیز جزئی از استعدادیاب ها بودند و 2 مربی دروازبان که برای تیم های ملی 14 و 16 سال بودند، برنامه های مختلفی را انجام دادند.

مسئول استعدادیابی فوتبال پایه بانوان در ادامه بیان کرد: بدون شک بازخورد استعدادیابی، انتخاب نفرات نخبه و معرفی نفرات به کمیته استعدادیابی است. از آنجایی که هر دو سال یکبار رده سنی به مسابقات مقدماتی آسیایی تغییر می کند، و ما بتوانیم بستر مناسبی برای تیم های ملی داشته باشیم، فستیوال را در رده های پایه برگزار می کنیم تا بستر مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم. وی در پایان گفت: قصدمان این است تا برای نفرات منتخب در استانها و یا به صورت گلخانه ای در طول سال، کارگاه های آموزشی برگزار کنیم و برای دو سال آینده این بازیکنان زیر نظر مربیانی که کمیته آموزش معرفی می کنند، تربیت شوند و در نهایت بستر مناسبی برای 14 سال و 16 سال داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم های ملی شادی فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟