Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر دوشنبه در ستاد برنامه ریزی ماه محرم گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر از اهداف اصلی حماسه عاشورا است.

وی با بیان اینکه ۸۰ هیئت مذهبی در شهر نهاوند و روستاهای اطراف به ثبت رسیده است، افزود: همزمان با دهه اول محرم ضمن برگزاری نشست های امر به معروف و نهی از منکر هسته هایی تشکیل می شود تا با شعار «تذکر لسانی وظیفه ای همگانی» دستورالعمل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان را اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محبی بابیان اینکه در مجموع در مناطق مختلف شهرستان نهاوند ۲۴۵ هیئت مذهبی فعال به ثبت رسیده است، گفت: هیئت‌های مذهبی نهاوند از اول محرم تا روز دهم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی پذیرایی علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) هستند.

وی گفت: با همکاری روحانیون طرح هجرت، خود استقرار بومی و اعزامی از استان قم طی این مدت ۲۰۰ روحانی مجرب در هیئت‌های مذهبی نهاوند به بیان احکام، رفع شبهات عقیدتی و دینی و غیره خواهند پرداخت.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز بابیان اینکه از مجموع روحانیون فعال در ماه محرم در نهاوند ۲۶ روحانی از شهرستان قم به نهاوند اعزام می‌شوند، گفت: در ایام محرم ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

علی ترکاشوند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از پایان مراسم روحانیون در مساجد، تکایا و هیئت‌ها مداحان به روضه و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

وی افزود: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت ذاکرین و مداحان نیز بیش از ۱۴۵ مداح در شهرستان نهاوند فعالیت خواهندداشت.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: از مجموع مبلغین اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی قم به شهرستان نهاوند ۲۴ نفر مبلغ و ۲ نفر دیگر از مبلغات حوزوی هستند که با دریافت حکم تبلیغی به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام می شوند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند باتاکید براینکه عزاداری مردم و جوانان در ایام ماه محرم باید متناسب با شان شهدای کربلا باشد، عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس دنیای اسلام باید از بیان مطالب و حرکاتی که به وحدت گروه های اسلامی به‌ویژه شیعه وسنی ضربه می‌زند، پرهیز کرد.

کد خبر 4398911

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ترکاشوند ماه محرم نهاوند مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد شیراز هفته دولت شهرکرد احتکار یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب