Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:40:29 GMT

واکنش کاربران توییتر به کپی کاری تهمینه میلانی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۹۵۲۹

واکنش کاربران توییتر به کپی کاری تهمینه میلانی +تصاویر

کاربران توییتر به کپی کاری نقاشی های تهمینه میلانی واکنش نشان دادندو

به گزارش مشرق، تهمینه میلانی کارگردان و فیلم‌نامه نویس سرشناس و خالق آثار زیادی مانند ملی راه‌های نرفته‌اش، آتش بس و تسویه حساب است. او که روز جمعه ۱۶ شهریور، اولین نمایشگاه نقاشی خود را در گالری ایوان با عنوان «فیلم‌هایی که نساخته‌ام» برگزار کرده بود به دلیل کپی بودن بعضی از نقاشی‌هایش و قیمت بالای آنان مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما میلانی که در سینما کپی‌کاری‌هایش یا به ناآگاهی سینمایی نویسان به سینمای جهان یا دلیل ملاحظات دیگر از خطر افشا مصون مانده است، در ارائه آثار نقاشی‌اش اینبار دستش رو شد و این کپی‌کاری‌ها هیاهویی بزرگی در فضای مجازی بوجود آورد.

این کارگردان همچنین در توضیح کپی‌ برداری نقاشی‌هایش گفت: در صفحه آن شخص این تصویر را دیدم و متوجه شباهت نقاشی خود با کار ایشان شدم. از این بابت قلبا متاسف هستم. این تابلو را از نمایشگاه خارج و صدمه وارد شده را جبران می‌کنم.

کاربران توییتر هم به این اقدام تهمینه میلانی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از این واکنش ها را می بینید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام توییتر تهمینه میلانی عکس کارگردان کپی کاری نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)