Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-  يک عضو شوراي شهر بابل درباره حواشي اخير شوراي اين شهر و اتهام فساد اخلاقي که از سوي امام جمعه اين شهر مطرح شد، مي‌گويد: برادرم در ماجراي اخير مقصر بود، تحويلش دادم.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل به نقل از شمال نيوز ، مرمر فيروزپور، عضو شوراي شهر بابل در گفت‌وگو يي در پاسخ به اين پرسش که گفته مي‌شود اختلاف اين پنج عضو شوراي شهر با ديگر اعضا، عامل اصلي اين اتفاقات بوده است، مي‌گويد: خير، هيچ اختلافي بين ما وجود نداشت و ما به‌راحتي با يکديگر کار مي‌کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شخصا با هيچ‌يک از اين اعضا اختلافي نداشتم.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که برخي از بازداشت برادر شما در ارتباط با اين ماجرا مي‌گويند، توضيح مي‌دهد: ارتباط برادر من با اين ماجرا به من مربوط نمي‌شود. اگر من در اين ماجرا نقشي داشتم، قطعاً از من هم پرسش مي‌شد. خلافي که برادر من مرتکب شده است، به من مربوط نمي‌شود.
اين عضو شوراي شهر بابل با تأکيد بر اينکه اگر عضو شورا خلافي را مرتکب شد بايد پاسخگو باشد، مي‌گويد: من زماني که متوجه شدم برادرم در اين ماجرا دخيل است، او را به دادستاني تحويل دادم. هر فردي که تخلف يا حقوقي را از مردم تضييع کند، بايد پاسخگو باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برادرم در ماجرا دخيل ب تحويلش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه