Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با هفتۀ دولت و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان مبارکه اولین هنرستان شهر مجلسی که با مشارکت شرکت فولاد مبارکه احداث گردیده است، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید،در این ارتباط اظهار داشت: صنعتی پایدار است که همانند شرکت فولاد مبارکه به مسئولیتهای اجتماعی خود نیز پایبند باشد.

وی با اشاره به مشارکت فولاد مبارکه در احداث خط متروی بهارستان تا شهر مجلسی و سایر اقدامات این شرکت در این حوزه خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه به خوبی به کیفیت زندگی جامعۀ پیرامون توجه داشته و همواره در این راه پیش قدم بوده است.

وی از همکاری و تعامل شرکت فولاد مبارکه با مسئولان شهرستان مبارکه به عنوان فرصتی بسیار مناسب برای ارائه خدمت به مردم یاد و اضافه کرد: نگاه مثبت مدیریت این شرکت به مسئولیتهای اجتماعی فرصت خوبی برای ارائۀ خدمت به مردم به وجود آورده است.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه به بهره برداری رسیدن خط مترو در توسعۀ اقتصادی منطقۀ مبارکه و شهر مجلسی تأثیر شگرفی خواهد داشت، ادامه داد: این اتفاق مبارک باعث جذب جمعیت بیشتری در شهر مجلسی می شود.

وی با اشاره به اینکه اسناد مناقصه و سایر اقدامات قانونی این کار بسیار مهم طی روزهای آتی به گردش خواهند افتاد، ابراز امیدواری کرد با پیگیری مسئولان شهرستان و همکاریهای خوب فولاد مبارکه این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

در ادامۀ این مراسم، ایاز اسماعیلی معاون نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه نیز گفت: این شرکت به عنوان سازمانی متعالی در سطح بین‌المللی در حال ایفای نقش است و به موازات رشد اقتصادی خود همواره به مسئولیتهای اجتماعی نیز متعهد بوده و تلاش کرده است در چارچوب الزامات قانونی حق همسایگی را به نحو احسن به جای آورد.

وی از تعامل و همکاری فولاد مبارکه با شهرستان مبارکه به عنوان همکاری برد-برد یاد کرد و افزود: فولاد مبارکه به منظور ارائۀ خدمات هرچه بهتر، فعالیتهایی تعریف و اجرا کرده است که نتیجۀ این همکاریها منتفع شدن اقشار مختلف جامعه است که این بهترین دستاورد است.

اسماعیلی با اشاره به برخی پروژه هایی که با مشارکت فولاد مبارکه در شهرستان مبارکه احداث و بهره برداری شده و با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه پیش از این ۵ میلیارد تومان برای احداث متروی مجلسی-بهارستان سرمایه گذاری کرده است، گفت: مشارکت در طرح های جمع‌آوری پساب های شهری، پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی، آموزشی، پزشکی و امداد و نجات و همچنین مشارکت در احداث پلها، بزرگراه ها، و جاده ها برخی از این اقدامات بوده است.

 حجت الاسلام طاوسی امام جمعۀ شهر جدید مجلسی نیز در این مراسم مطالبی را در خصوص اهمیت اشتغال جوانان، توسعۀ ناوگان شهری، ترویج دین و نیازهای اجتماعی و فرهنگی جامعه و شهر مجلسی بیان کرد.

مجیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز ضمن قدردانی از مشارکت فولاد مبارکه در احداث هنرستان فنی و دیگر همکاریهای این شرکت گفت: هنرستان فنی استاد فرشچیان که با مشارکت شرکت فولاد مبارکه در شهر جدید مجلسی احداث گردیده است اولین هنرستان این شهر است که در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان این شهر خواهد بود و ایشان را از رفتن به شهرهای دیگر برای تحصیل در رشته های هنرستان بی نیاز خواهد ساخت.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر افتتاح پروژۀ هنرستان استاد فرشچیان، ۷۲ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی تعیین تکلیف شده، پارک کارتینگ، زمین های ورزشی روباز و چندین مرکز تجاری افتتاح شد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بزرگراه زمین سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی همکاری و تعامل رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟

به گزارش خبرنگار مهر، نزدیک به یک دهه پیش شرکت مهندسی توسعه گاز ایران با شرکت (اس تی سی) هند قراردادی به منظور خرید ورق‌های فولادی برای تولید خط لوله انتقال گاز به امضا رساند، اما این شرکت هندی به قرارداد خود پایبند نماند برای همین شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران طی نامه‌ای به شرکت «STC» اعلام کرد؛ تحویل فولاد به ایران در چهارچوب شرایط قرار داد ۲.۵ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۴ میلادی طرفین نیست.

همچین در ادامه این نامه آمده است که اگر شرکت «STC» هر چه زودتر به ارسال تعهدات فولاد خود اقدام نکند، ایران مستقیماً با شرکت فولاد «ایسار» هند که فولار صادراتی را برای شرکت STC تأمین می‌کند، وارد معامله می‌شود.

حالا پس از نزدیک به ۱۰ سال امروز در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس‌تی‌سی) به داوری، کلیات این لایحه را تصویب کردند.

مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح این گزارش بیان کرد: در سال ۱۳۹۲ بین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت اس‌تی‌سی هند قراردادی به‌مدت سه سال امضا شد که طرف ایرانی بر اساس این قرارداد به تعهدهای خود عمل کرد، اما شرکت بازرگانی دولتی هند در این مدت به کمتر از یک‌پنجم تعهدهای خود عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در صورت موافقت با این لایحه، امکان پیگیری حقوقی این موضوع به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران داده می‌شود.

بر اساس این گزارش طبق این قرارداد ایران با شرکت «STC» هند، قرار بوده طی سه سال، ۲.۵ میلیون تن فولاد به ایران صادر شود که یک میلیون تن آن در سال اول و مابقی آن تا دو سال آینده انجام شود اما شرکت «STC» در سال اول تنها ۴۵۰ هزار تن فولاد به ایران تحویل داده است واکنون ایران با گذشت ۱۰ سال به دنبال غرامت از این شرکت است.

کد خبر 6090833 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور