Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:08:53 GMT

دشمن آرامش روانی جامعه را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۹۷۰۵

دشمن آرامش روانی جامعه را نشانه گرفته است

به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در همایش تقدیر از پیشکسوتان دفاع و مقاومت اظهارداشت: دشمن با تحریم اقتصادی، بهداشت و درمان، جنگ روانی و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان نظام سعی در پیشبرد دسایس خود دارند.
وی افزود: باید قوای سه گانه از تمام امکانات و برنامه های ریزی اصولی برای رفاه و آسایش مردم و آرامش روانی جامعه به کارگیری کنند و مردم هم با حفظ انسجام ملی از دستاوردها و آرمان های انقلاب در برابر دسیسه های دشمنان دفاع و حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی در ادامه تاکید کرد: احتکار، گران فروشی و کم فروشی در مقطع کنونی یک معضل آسیب زا برای کشور و جامعه است و نباید سودجویان در داخل با انجام این اقدام های نابجا در داخل با اهداف دشمن هم سو شوند.
وی یادآور شد: باید مواظب تحرکات دشمن در فضاهای رسانه ای و مجازی باشیم تا در آستانه اربعین جنگ و تفرقه و نفاق در بین فرق شیعه و سنی در کشورهای ایران و عراق شکل نگیرد چرا که استکبار از اتحاد دو ملت و دولت ایران و عراق به هراس افتاده است و سعی در از بین بردن این اتحاد دارد.
به گزارش ایرنا، این همایش با حضور کهنه سربازان، فرماندهان و پیشکسوتان استان ایلام در زمان جنگ برگزار شد.

** حفظ نظام مهمترین معروف است
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام در همایش تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام هم گفت: مهمترین معروف در حال حاضر حفظ انقلاب و حراست از دستاوردهای نظام و توسعه ارزش های انقلاب است.
وی افزود: استکبار جهانی برای جبران شکست های متعدد از ایران در حال توطئه و تخطئه برای انقلاب اسلامی است و خنثی کردن دسیسه های دشمنان تنها با همراهی و همکاری مردم و مسئولان از انقلاب و ساماندهی وضعیت اقتصادی موجود امکان پذیر است.
به گفته حسینی مسئولان باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، مبارزه با گران و کم فروشی، احتکار، فساد و ... به کار گیرند.
این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و معاونان وی، فرمانداران و ائمه جمعه استان، مسئولان دستگاه های اجرایی، هیات های مذهبی و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
اول تا هفتم محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
7172/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امر به معروف و نهی از منکر انقلاب جامعه دستگاه های اجرایی سه گانه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟