Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به یادداشت یکی از خبرگزاری‌‌های داخلی با عنوان «دوره‌‌گردی مشکوک سفرای خارجی در ایران» اعلام کرد: سفرهای داخلی سفرا و دیپلمات‌‌‌های خارجی مقیم تهران در چارچوب مقررات و با اطلاع و هماهنگی قبلی و عمدتا به منظور بازدیدهای کاری، دیدار با مسئولان استانی، گردشگردی داخلی و یا آشنایی با آداب و رسوم مردم شهرها و مناطق مختلف کشور صورت می‌‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه انجام سفرهای داخلی در کشور محل ماموریت امری مرسوم و رایج در میان دیپلمات‌‌‌های سراسر جهان است و تا زمانی که خلاف قانون، مقررات و عرف عمل ننمایند، نمی‌‌‌توان و نباید از چنین اقدامات متعارفی که دیپلمات‌‌‌های کشورمان در سایر کشورها نیز از آن بهره می‌‌‌‌برند، جلوگیری به عمل آورد. یادآور می‌‌‌شود در بسیاری از کشورهای جهان دیپلمات‌‌‌‌های خارجی برای انجام سفرهای داخلی در کشور متوقف فیه نیازی به هماهنگی و دریافت مجوز ندارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آداب و رسوم ایران جهان روابط عمومی وزارت امور خارجه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه و انگلیس دیپلمات های ایران را احضار کردند

آفتاب‌‌نیوز :

 وزارت خارجه انگلیس در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی، کاردار سفارت ایران در لندن را به دلیل حمله تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه این رژیم احضار کرد.

وزارت خارجه انگلیس شامگاه یکشنبه و با صدور بیانیه‌ای گفته لندن «حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران به اسرائیل و همچنین نقص حریم هوایی اردن و عراق را به‌شدت محکوم می‌کند».

لندن بدون اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، مدعی شده در شرایط پرتنش منطقه این اقدامی «بسیار خطرناک و تشدید تنش غیرضروری» توسط ایران بوده است.

«استفان سژورنی» وزیر خارجه فرانسه نیز روز یکشنبه گفت در پی پاسخ ایران به اسرائیل، پاریس سفیر ایران را احضار می‌کند.

سژورنی گفت: «من از وزارت خارجه خواستم تا سفیر ایران را روز دوشنبه احضار و پیام محکمی را ابراز کند».

این مقام فرانسوی بدون توجه به دلیل حمله تلافی‌جویانه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد «این ایرانی‌ها بودند که به اسرائیل حمله کردند

دیگر خبرها

  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • رایزنی تلفنی دیپلمات ارشد مصر با وزرای خارجه ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • فرانسه و انگلیس دیپلمات های ایران را احضار کردند
  • انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد
  • تصاویر| نشست وزیر خارجه با سفرای خارجی مقیم تهران
  • کوروش احمدی، دیپلمات بازنشسته: هماهنگی بین شماری از کشورها برای رهگیری پرتابه های ایران قابل تامل است/ احیا بازدارندگی ایران به میزان موفقیت پاسخ بستگی دارد/ احتمال ماجراجویی بیشتر نتانیاهو وجود دارد
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران؛ ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و ورزشی در فلسطین اشغالی
  • وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران؛ ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی و ورزشی در فلسطین اشغالی