Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:04:05 GMT

طرح پاکبان محرم در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۹۸۹۵

طرح پاکبان محرم در اردبیل برگزار می‌شود


همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و برای چهارمین سال متوالی طرح پاکبان محرم در اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، شهردار اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح پاکبان محرم با مشارکت انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حمید لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه امسال با شعار هر عزادار یک پاکبان محرم این طرح را در اردبیل اجرا می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر شهرداری اردبیل با مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد اقدام به اجرای طرح پاکبان محرم در اردبیل کرد که با استقبال مناسب مردم شهر روبرو شد.
وی تصریح کرد: امسال نیز این طرح با مشارکت شورای شهر و شهرداری اردبیل با عنوان شهری به پاکی دل‌های عزادارانش برگزار می‌شود تا مردم علاوه بر اجرای باشکوه عزاداری حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از پاکی شهر خود نیز غافل نشده و بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای عزاداران حسینی در اردبیل باشیم.
شهردار اردبیل به تقارن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی شهریورماه و تعطیلات تابستانی اشاره کرد و گفت: ما امسال میزبان عزاداران حسینی از نقاط مختلف کشور در پایتخت حسینیت هستیم و شایسته است تا رسم میهمان‌نوازی را به خوبی به جای آوریم
لطف‌اللهیان بیان کرد: طرح پاکبانان محرم در اردبیل به یک جریان فراگیری تبدیل شده که از همه گروه‌های جامعه، پزشکان، مهندسان، بازاریان، جوانان و اقشار مختلف در این طرح حضور پیدا کرده تا نسبت به آراستگی و پاکیزگی شهرشان به ویژه در ایام عزاداری حسینی کمک کنند.
وی با بیان اینکه باید در اردبیل تولید، نگهداری و جمع‌آوری و دفن زباله به درستی مدیریت شود گفت: ما در قالب طرح پاکبان در ایام محرم سعی داریم تا همراه با مردم نسبت به جمع‌آوری به موقع زباله اقدام کرده و با همکاری شهرداری نسبت به دفن این پسماندها اقدامی سریع و به موقع انجام شود تا در مسیرهای عزاداری به ویژه میهمانان و گردشگرانی که حاضر می‌شوند اقدامی مناسب انجام شود.
شهردار اردبیل همچنین به طرح‌های مختلف شهرداری در ایام عزاداری حسینی در اردبیل اشاره و تصریح کرد: ما طبق سال‌های گذشته در چند روز اخیر با اجرای هفدهمین همایش استقبال از محرم و تجلیل از پبرغلامان حسینی خود را مهیای ورود به این ماه پرحزن و اندوه کردیم و سیمای شهر نیز آماده استقبال از عزاداران فرزند فاطمه است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تعطیلات زباله شورای شهر محرم مردم نهاد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری خطرناک پاکبان اردبیلی + فیلم

ویدیویی از تلاش پاکبان اردبیلی برای جلوگیری از آبگرفتگی در اثر بارش‌های اخیر را مشاهده می‌کنید که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد
  • شادی ایران از زبان یک پاکبان
  • تجلیل از پاکبان وظیفه شناس شهرداری اردبیل
  • تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!
  • فداکاری خطرناک پاکبان اردبیلی + فیلم