Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:13:28 GMT

بزرگراه تبریز - سهند مشکلی در تملک ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۰۰۵۲

بزرگراه تبریز - سهند مشکلی در تملک ندارد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که تملک پنج کیلومتر از بزرگراه «تبریز - سهند» به اتمام رسیده است، گفت:  اکنون این راه ارتباطی در بحث تملک اراضی مشکلی ندارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عباس مصطفوی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید سهند، این شهر را شهر فرصت‌ها دانست و گفت: شهر جدید سهند به دلیل قرارگیری در موقعیت گردشگری مسیر «کندوان - اسکو» و نزدیکی به تبریز یکی از فرصت‌های منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وجود ۳۵ هزار واحد مسکن مهررا فرصتی برای توسعه این شهر عنوان کرد و گفت: علی رغم تصور برخی، نشاط و ظرفیت اجتماعی شهر سهند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ به طوری که مردم همواره ازبرنامه‌های ورزشی و فرهنگی استقبال می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که برای عبور از بحران در این شهر، از رویکردهای جدید استفاده می‌کنیم، گفت: رویکرد سبز یعنی "هر شهروند یک درخت" جزو این رویکردها است، برای عملیاتی کردن این شعار‌ها برنامه‌های گسترده ورزشی و فرهنگی در سطح شهر اجرا می‌شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این‌که در بحث مشارکت و سرمایه گذاری سهند،  ۴۲۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری تنظیم کردیم، افزود: اگر این میزان از تفاهم نامه‌ها به قرارداد تبدیل شود بی شک شهر جدید سهند شهری متفاوتی خواهد بود.
مصطفوی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اساسی شرکت عمران شهر جدید سهند، بحث‌های انسان محوری است.
وی دانشگاه سهند را جزو ظرفیت‌های علمی شهر جدید سهند عنوان کرد و گفت: پنج هزار نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل ‌می‌کنند و با کمک مدیریت جدید دانشگاه سعی بر استفاده از این ظرفیت اجتماعی و فرهنگی داریم.
 وی یادآور شد: امروز چندین پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهر جدید سهند با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان به دست استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد .

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی اجتماعی و فرهنگی گردشگری مسکن مقطع کارشناسی ارشد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

آزادراه زنجان - تبریز که یکی از اصلی‌ترین محور‌های کشور محسوب می‌شود و شمالغرب کشور را به پایتخت متصل می‌کند، ولی سال‌هاست که از وضعیت خوبی برخوردار نیست و بار‌ها مسئولان دولت قبل و دولت فعلی در زمینه حل این مشکل وعده‌هایی داده‌اند.

اخیراً احمد اسدیان، معاون سازمان بازرسی در نامه‌­ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزادراه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی که باید در اولویت آن وزارتخانه قرار گیرد، تأکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان - تبریز وابسته به بانک‌­های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیرماه سال ۹۹ و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره‌­برداری، تأکید کرد: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزادراه زنجان-تبریز عوارض اخذ می­‌کند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده که شرکت آزادراه زنجان- تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره‌­برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزادراه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

با تمام آنچه که گفته شد، با اینکه در فروردین ۱۴۰۳ قرار داریم مالکیت آزادراه زنجان - تبریز مشخص نشده و طبق گفته جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هنوز مالکیت این آزادراه مشخص نشده و همچنان دست سرمایه‌گذار است.

قزوینیان گفته است: آزادراه زنجان - تبریز در انحصار شرکت آزادراه‌ها است و هنوز تحویل سازمان راهداری نشده است و عملاً و قانوناً نمی‌توانیم برای بهبود آسفالت این محور هزینه کنیم. خوشبختانه در سفر ریاست جمهور به استان آذربایجان شرقی مصوب شد که آزادراه زنجان - تبریز به دولت تحویل داده شود و در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده و گویا مراحل آخر واگذاری‌ها در حال انجام است، ولی فعلاً به طور کامل این انجام نشده است.

ناگفته نماند که در دولت قبل هم، وزیر وقت راه و شهرسازی در سفر به تبریز، در واکنش به گلایه مردم از وضعیت بد آزادراه، از مردم عذرخواهی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳