Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه تئاتر عروسکی «آران» در پی انتشار فراخوان استعدادیابی و استقبال پر شور خوانندگان درباره اعلام نتایج پذیرفته شدگان برای حضور در اپرای عروسکی «عشق» اطلاعیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

«ضمن تشکر از عزیزان هنرمندی که فایل‌های صوتی خود را برای حضور در «اپرای عروسکی عشق » براساس داستان شیخ صنعان و دختر ترسا ارسال کرده اند، به آگاهی می رساند که از میان ده‌ها خواننده مستعد و ارزشمند کسانی انتخاب شده اند که صدای شان مناسب نقش‌های اپرا بوده اند و کنار گذاشتن تعداد زیادی از این هنرمندان صرفا بدلیل عدم تناسب صدایشان با نقشها بوده و لذا از نظر کارگردان و آهنگساز اپرا کسی مردود نشده و فایل های صوتی آنها برای استفاده در سایر آثار موجود و قابل استفاده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا آقای شورا کریمی، آهنگساز «اپرای عشق» با افراد انتخاب شده مستقیما تماس گرفته و پس از اتمام ضبط موسیقی و کلام، اسامی آنها در رسانه‌ها و پس از آن در بروشور اثر منعکس خواهد شد.

روابط عمومی گروه تئاتر عروسکی «آران» ضمن تشکر ازاستقبال شورانگیز خوانندگان پرشماری که دعوت ما را پذیرفته اند از سایر هنرمندان تقاضا می کند که از ارسال فایل صوتی خودداری فرمایند.

اپرای «عشق» آخرین اثری است که بهروز غریب پور در راستای بازشناسی بزرگان و قلل اندیشه و ادبیات ایران‌زمین نوشته و همچون آثار پیشین، موسیقی آن بر اساس دستگاه‌ها و ردیف های آوازی ایرانی برای تحقق هدف غائی وی و خلق اپرای ملی است و جای خوشوقتی است که هم مخاطبان از این حرکت فرهنگی استقبال کرده و هم هنرمندان عرصه‌ی موسیقی به اپرای ملی روی آورده اند.»

کد خبر 4399629 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اپرای عروسکی بهروز غریب پور تئاتر ایران گروه تئاتر آران مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه کنسرت موسیقی موسیقی کلاسیک سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برنامه رادیویی نمایشگاه نقاشی جشنواره موسیقی جوان رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!