Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@13:38:53 GMT

آزمون مکاتبه ای دهیاران استان قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۰۲۶۸

آزمون مکاتبه ای دهیاران استان قزوین برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این آزمون که توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در دو گروه دهیاران حین خدمت و دهیاران بدو خدمت برگزار شد بیش از 500 دهیار شرکت کردند.
دهیاران استان در این آزمون از لحاظ دانش مدیریت پسماند روستایی، جایگاه و شرح وظایف در تشکیلات دهیاری، مدیریت بحران و مقررات ملی و مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این دوره های غیرحضوری، ارتقای سطح دانش شغلی و علمی دهیاران، صرفه‌جویی در زمان و هزینه های آموزش و افزایش کیفیت خدمت رسانی دهیاران در سطح روستاها است .
اکرم نجفی افزود: برای دهیارانی که نمره بالای 60 را در این آزمون کسب کنند از سوی سازمان دهیاری ها و شهرداری های کل کشور گواهینامه صادر خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین 15 نفر برتر استان در این آزمون به المپیاد علمی کشور اعزام می شوند و اگر در این المپیاد رتبه یک تا 10 را کسب کنند توسط معاون امور عمرانی استاندار مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.
نجفی اضافه کرد:همچنین یکی از شاخص های انتخاب دهیاران نمونه سال آینده کسب نمره قبولی در همین آزمون است.
9905* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ارتقای سطح استان قزوین خدمت رسانی شاخص معاون امور عمرانی استاندار رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، گفت: این آزمون جهت استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور در ۷۵ حوزه آزمون جهاددانشگاهی استان لرستان برگزار شد.
فرهاد فرامرزیان ادامه داد: این آزمون با شرکت ۱۶ هزار و ۸۶۰ داوطلب و با همکاری بیش از ۱۰۰ نفر از جهادگران جهاددانشگاهی لرستان به‌عنوان عوامل اجرایی آزمون برگزار شد.
فرامرزیان افزود: با توجه به بعد مسافت و در راستای تسهیل تردد داوطلبان، این آزمون در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، پل‌دختر، نورآباد و الیگودرز نیز برگزار شد.
در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. 
نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی