Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رضاییان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد استقرار اتوبوسهای انتقال حجاج از فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: سازمان حج و کارگزاریها هیچ اتوبوسی برای انتقال زائران تهرانی از فرودگاه امام خمینی به داخل شهر نگذاشته اند.

وی تاکید کرد: فقط برخی از استانهای همجوار مانند البرز ، سمنان ،قم ، لرستان و قزوین برای انتقال زائران به شهرهای خودشان از اتوبوس استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت کارگزاران و امور زیارتی استان تهران گفت: در مسیر رفت به فرودگاه زائران تهرانی تجمیع شده و به فرودگاه توسط اتوبوس های کارگزاری ها منتقل می شدند اما در مسیر برگشت خیر.

رضاییان افزود: هیچ مشکلی در فرودگاه امام برای استقبال زئران وجود ندارد و خانواده های زائران از پارکینگهای شماره 3 و طبقاتی می توانند استفاده کنند.

کد خبر 4399571 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام حجاج حج تمتع سازمان حج و زیارت مردم علیه احتکار شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شهر تهران پلیس راهور محسن هاشمی دادگاه ترافیک سرهنگ نادر رحمانی سید محمد بطحایی سازمان محیط زیست سازمان حج و زیارت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در همایش کادر بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۳ به میزبانی مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: هلال احمر مسئولیت حفظ سلامت زائران حج را بر عهده دارد. معاینات زائران حج امسال به خوبی انجام شد و امسال سخت گیری بیشتری برای بررسی استطاعت جسمانی زائران انجام شد.

وی با بیان اینکه در مرکز پزشکی حج در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر وضعیت سلامت زائران پایش شود تا حجاج بتوانند اعمال خود را به خوبی انجام دهند، افزود: هلال احمر در حوزه سلامت زائران از تمامی ظرفیت‌ها و بهترین متخصصین استفاده می‌کند.

کولیوند در قسمت دیگری از صحبت‌های خود، اثر بخشی دیپلماسی سلامت را بیش از سایر دیپلماسی‌ها دانست.

رئیس هلال احمر در ادامه از پزشکانی که مقرر است برای انجام عملیات حج به سرزمین وحی اعزام شوند خواست تا حد توان در راستای حفظ سلامت زائران حج تلاش کنند.

وی افزود: وظیفه اول پزشکان حاضر در عملیات حج حفظ سلامت زائران است. تیم پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت باید در عملیات حج سلامت را محور اصلی کار خود قرار دهند.

کولیوند ادامه داد: وضعیت رسیدگی به زائران پر خطر حج ۱۴۰۳ باید مد نظر قرار بگیرد و خدمات ویژه ای به آنها مخصوصاً در ایام تشریق ارائه شود.

کولیوند در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت سخت جنگ زدگان غزه، تصریح کرد: ۲۸ هزار نوزاد در این ۷ ماه در غزه به دنیا آمده‌اند و نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند. علاوه بر این ۶۷ هزار ۸۷۰ مادر باردار و ۱۰ هزار مصدوم در غزه حضوردارند که هیچ نوع امکانات دارویی برای آنها وجود ندارد زیرا از ورود محموله‌های بشر دوستانه به غزه جلوگیری می‌شود.

رئیس هلال احمر تاکید کرد: امروز ضرورت دارد تا کمک‌های بهداشتی و درمانی با سرعت بیشتری به غزه برسد تا از تشدید فاجعه انسانی در این منطقه جلوگیری شود.

کد خبر 6099362 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند