Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛گاهی در زندگی با دشواری های مواجه می شویم که این سختی ها برای افراد گوناگون معانی مختلفی دارند،عذابهایی که پرودگار به برخی بندگانش نازل می کند که هر کدام آنها با توجه به ذات بنده ای که دچار این گرفتاری می شود مفهومی متفاوت دارد.

حجت الاسلام قرائتی با مثالی جالب از سربازانی که در پادگان حرف زور می شوند به تشریح این مبحث پرداخت تا از این معمای جالب رمزگشایی کند که چرا خداوند به بعضی عسر و حرج می دهد و چه رازی در این ماجرا نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه صبحتهای آقای قرائتی را در این رابطه می شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:ماجرای میهمانی‌‌ای که امیرالمومنین(ع) در تاریکی مطلق خانه برپا کرد +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احادیث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام شبکه تلویزیونی العهد، در پی برگزاری تجمع‌هایی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در دانشگاه‌های آمریکا، این دانشگاه‌ها به پادگان تبدیل و ۹۳ نفر بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان