Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که این وزارتخانه تغییر آیین نامه ارتقای هیات علمی را در راستای تاثیرگذاری شاخص های ارتقا با فعالیت های پژوهشی در دستور کار قرار داده و تا مهرماه عملیاتی می شود .
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، منصور غلامی روز دوشنبه در نشست روسای دانشکاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری گفت: وزارت علوم هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری رویکرد گسترده تری نسبت به گذشته داشته و سعی در حضوری جدی تر در سطح جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: افزایش همکاری با سایر نهادها و وزارتخانه های کشور نیز در دستور کار است به گونه ای که چند دانشکاه کشور کنسرسیوم بزرگی با سازمان محیط زیست منعقد کرده است.وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همچنین با وزارت نفت در زمینه های امتشان و دستگاه های استخراج قراردادهای مناسبی منعقد شده است.وی در ادامه عنوان کرد : دانشگاه های کشور با حداقل انتظارات ، آماده همکاری حداکثری با سایر دستگاه ها هستند.غلامی با بیان اینکه وزارت علوم ، وظیفه حفظ آبروی علمی کشور در عرصه های بین المللی را عهده دار است، افزود: تلاش داریم تا در حوزه روابط بین المللی دانشگاه ها و حفظ جایگاه تولیدات علمی در عرصه های جهانی گام های مناسب و مطلوبی برداریم.وی گفت: هر چند که طی یک سال گذشته در مقاطع مختلف با مسوولان نشست ها و مکاتبات فراوانی داشته و نتایج خوبی هم ایجاد شده است؛ اما این روند رضایت کافی را ایجاد نکرده و ناکافی است.وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابراز امیدواری کرد دانشکاه ها در آینده نزدیک بیش از وضعیت کنونی در خدمت جامعه و نظام باشند.وی در ادامه با اشاره به اهتمام دانشکاه ها برای ایجاد پارک های علمی و فناوری افزود: هم اکنون 193 مرکز رشد و بیش از 4 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند. برچسب ها: منصور غلامی ، وزیر علوم ، وزارتخانه

منبع: خرداد

کلیدواژه: منصور غلامی وزیر علوم وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند