Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امین رفیعی فرماندار بناب امروز با تأیید خبر بازداشت چهار شهروند بنابی در ارتباط با پرونده اتهام مالی شهرداری بناب گفت: پرونده از سوی مقامات ذیربط در حال رسیدگی است.
وی تصریح کرد: در بین افراد دستگیرشده تا این لحظه هیچ یک از کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بناب وجود ندارد و افراد دستگیرشده خارج از مجموعه اداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با دستگیری 4 نفر متهم جدید در ارتباط با پرونده ارتشاء و اختلاس شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب تعداد دستگیرشدگان این پرونده به 32 نفر رسید.
برخی اخبار دریافتی از منابع موثق حاکی است نام یکی از 4 نفر متهم دستگیر شده اخیر که از نزدیکان یکی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر بناب است، دیده می شود.
نخستین دستگیری از بازداشت کارکنان شهرداری بناب به اتهام تبانی و اخذ رشوه در آبان ماه سال 1395 آغاز شد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اختلاس متهم شورای اسلامی شهر بناب اتهام مالی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش