Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سیدمجید حسینی که به همراه وحید امیری مصاحبه‌ای با مجله رسمی باشگاه ترابزون‌اسپور انجام داده است، در خصوص چالش‌هایی که در دوران حرفه‌ای‌اش داشته است، گفت: برای رسیدن به رویاهای‌تان کار سختی در پیش دارید. من از سن 10 سالگی مشغول به فوتبال هستم و زمانی که 13 ساله بودم، به تیم‌های پایه ایران دعوت شدم و خیلی زود همه چیز برایم عادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین سنین 16 تا 18 سالگی اما به لحاظ مالی تحت‌فشار بودم و در آن مقطع این هدف را برای خودم ترسیم کردم که فوتبالیست حرفه‌ای بشوم و سخت تلاش کردم. در حالت عادی از روزی 2 ساعت تمرین کردن کارم را آغاز کردم و به پنج ساعت تمرین در روز رسیدم. اینطور بود که به هدفم رسیدم و خانواده‌ام هم نقش بسزایی در این بین داشتند.

 

وی در خصوص تأثیر کارلوس کی‌روش بر روی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کی‌روش مربی بزرگی است. او ما را به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌کند و انگیزه می‌دهد. دانش تاکتیکی کی‌روش در سطح بالایی است.  ما با کی‌روش به سطح خوبی رسیده‌ایم. همانطور که شما هم در جام جهانی دیدید، تیم ملی اکنون تبدیل به تیمی شده که به سختی گل می‌خورد. از آنجایی که کی‌روش در گذشته هدایت تیم‌های بزرگی را به عهده داشته، برای همین از هیچ تیمی نمی‌ترسد. او همین ویژگی نترس بودنش را به ما هم منتقل کرده است. به عنوان بازیکن هم ما نیز از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. در جام جهانی هم اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم.

 

مدافع 22 ساله تیم ملی کشورمان در مورد بازی مقابل کریستیانو رونالدو و مهار او در بازی دو تیم ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی 2018 و کنترل فوق‌ستاره پرتغال یادآور شد: رونالدو بازیکنی خیلی خوب و یک سوپراستعداد است. در روز بازی با پرتغال من و هم‌تیمی‌هایم به لحاظ روحی و روانی صد درصد باانگیزه بودیم. می‌دانستیم که اگر یک لحظه فرصت به رونالدو بدهیم، چه عاقبت بدی در انتظارمان خواهد بود، برای همین به آن روش عمل کردیم. حضور در جام جهانی تجربه خوبی برای من بود و برای من خوب بود که مقابل چنین بازیکنان بزرگی بازی کردم. امیدوارم در ترابزون‌اسپور هم خوب بازی کنم و به تیم کمک کنم.

 

حسینی در خصوص پیوستنش به ترابزون‌اسپور هم گفت: آمدنم به این تیم را به فال نیک می‌گیرم. امیدوارم ترابزون‌اسپور هم از جذب من سود ببرد. هواداران ترابزون‌اسپور خیلی خوب هستند و نسبت به ما و تیم خیلی علاقه نشان می‌دهند. در کنار این خوشحالم که با وحید امیری در یک تیم هستم. هدفم ارائه بهترین عملکردم، کمک به تیم برای کسب موفقیت و رسیدن به عنوان قهرمانی است.

 

مدافع پیشین استقلال همچنین راجع به جو دربی تهران و تقابل آبی‌پوشان تهرانی با پرسپولیس گفت: بازی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث ایجاد هیجان زیادی می‌شود و از آن دست بازی‌هایی است که حتماً باید دید. به هنگام برگزاری بازی ورزشگاه مملو از 100 هزار تماشاگر می‌شود و نیمی از ورزشگاه قرمزپوش و نیمی دیگر آبی‌پوش می‌شود. وقتی بازی شروع می‌شود به خاطر صدای بلند تماشاگران حتی نمی‌توانید صدای بازیکن کناری‌تان را بشنوید. فکر می‌کنم اینجا در بازی‌ ترابزون‌اسپور مقابل تیم‌های استانبول هم شاهد چنین جوی باشیم.

 

 بازیکن ایرانی آبی‌وعنابی‌ها درباره اهدافش نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهداف کوتاه‌مدتی دارم که در رأس آنها کمک به ترابزون‌اسپور است و می‌خواهم بازیکنی قابل‌اعتماد برای کادرفنی و هواداران باشم. همچنین به دنبال این هستم که فصل آینده با ترابزون‌اسپور در اروپا به رقابت بپردازیم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سید مجید حسینی ترابوزان اسپور پرسپولیس کی روش استقلال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!