Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:32:06 GMT

25کیلو مواد مخدر و 8300 لیتر سوخت در هشترود کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۱۳۰۵

25کیلو مواد مخدر و 8300 لیتر سوخت در هشترود کشف شد

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی هشترود گفت: در دو عملیات جداگانه 25 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هشت هزار و 300 لیتر انواع فراورده های سوختی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس گل تپه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در عملیات های پلیس دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در طول ماه گذشته 20 کیلو گرم تریاک و 280 گرم شیشه که به طور ماهرانه در بطری های سموم کشاورزی و بطری های رب انار جاسازی شده بود از قاچاقچیان کشف شد و سه متهم پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هشترود با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا نسبت به شناسایی و برخورد با آنان اقدام شود.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشفيات هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان