Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به حمله موشکی ایران که در پی شرارت‌های ماه‌های اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی از اقلیم کردستان علیه مناطق مرزی جمهوری اسلامی انجام شد، این اقدام تهران را پیامی روشن به واشنگتن، ریاض و تل‌آویو عنوان کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، در پی شرارت‌های ماه‌های اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی از اقلیم کردستان علیه مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران ، که با اعزام تیم های متعدد تروریستی، ایجاد ناامنی و ارتکاب اعمال خرابکارانه و سلب امنیت و آرامش مردم غیور استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه را دنبال می‌کردند و با هوشمندی و آمادگی رزمندگان نیروی زمینی سپاه از جمله در عملیات های هفته های گذشته در مناطق مرزی مریوان و کامیاران ضربات مهلکی را دریافت کرده بودند ، تنبیه و برخورد با متجاوزین در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در این ارتباط در گزارشی نوشت: سپاه پاسداران ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک پایگاه کردهای مخالف در شمال عراق حمله کرده است. این حمله که روز شنبه انجام شد منجر به کشته شدن چند تن و زخمی شدن تعداد زیادی از اعضای این گروهها شده است. این اولین باری است که نیروهای ایرانی از این نوع موشک نقطه زن در داخل عراق استفاده می‌کنند.
اورشلیم پست در ادامه نوشت: این حمله موشکی پیامی از تهران به منطقه مبنی بر این است که این کشور قادر به انجام هر کاری که می‌خواهد نه تنها در عراق بلکه در سراسر خاورمیانه است. همزمان که واشنگتن برای افزایش فشار بر ایران تلاش می‌کند توان موشکی ایران به طور شفاف نشان دهنده این است که تهران در حال افزایش قدرت خود در برابر تحریم هاست.
این روزنامه صهیونیستی با اشاره به این که چند تن از رهبران ارشد این  گروهک‌های تروریستی کرد در نتیجه این حمله کشته شده‌اند، تصریح کرد:  حمله روز شنبه ایران غیر منتظره و بسیار دقیق بود. موشک‌هایی که ایران از آنها استفاده کرده نقطه زن بوده و در حقیقت نشان دهنده عملیات‌های  اطلاعاتی و دانش ایران است.
اورشلیم پست همچنین با تاکید بر این که ایران سال‌هاست با گروهک‌های مخالف کرد مقابله می‌کند، نوشت: حمله اخیر جمهوری اسلامی پیامی به واشنگتن و اسراییل است و نشان می‌دهد که سپاه پاسداران چگونه می‌تواند فراتر از مرزهای این کشور عمل کند. پاسخ دولت آمریکا به این حمله موشکی در عراق نیز نشان خواهد داد که آیا واشنگتن این جبهه جدید در عراق را جدی خواهد گرفت، یا نه. برچسب ها: حمله موشکی سپاه ، سپاه ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: حمله موشکی سپاه سپاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه‌های هشدار شلیک موشک در بندر اشغالی ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

دریافت 501 KB

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست