Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امان جمعه کرمان از برگزاری جلسه عزای اباعبدالله(ع) در هفته نخست محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی خبر داد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ استانها کرمان نظرات

رحمان جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه ماه عزای اباعبدالله(ع) قرار داریم و با تسلیت این ایام اظهارداشت: دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نظر دارد در دهه اول محرم برنامه عزاداری و سوگواری را با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه‌های از روز چهارشنبه دوم محرم آغاز می‌شود گفت: برنامه روز نخست عزاداری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان به جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواره معظم شهدا اختصاص دارد.

معاون ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امان جمعه کرمان با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در محضر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود افزود: شروع مراسم ساعت 6 صبح و همراه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی همراه است.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه مدیران و معونان دستگاه‌های اجرایی، جمعه فعالان جبهه انقلاب اسلامی و فعالان فرهنگی استان و شنبه اصناف و بازاریان میهمان مجلس عزای اباعبدالله در دفتر امام جمعه کرمان هستند گفت: به واسطه اهمیت حضور بانوان در جامعه و از آنجا که به فرموده مقام معظم رهبری بانوان در شرایط امروز جامعه پیش قراولان جبهه فرهنگی هستند روز یک شنبه به بانوان اختصاص دارد.

جلالی عنوان کرد: در نظر داریم تا در صورت امکان از حضور حجت‌الاسلام راشدیزدی در روز هفتم و هشتم محرم بهره ببریم و پذیرای دو گروه دیگر از اقشار جامعه یعنی معلمان و فرهنگیان  و اساتید دانشگاه باشیم.

وی یکی از سنت‌های حسنه‌ای را که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی در استان رقم خورده را برگزاری مناسبت‌ها و شعائر اسلامی را به صورت پر شور عنوان کرد و افزود: بنا داریم در دهه پایانی صفر از وجود روحانیون تراز کشوری و  مداحان به نام استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد