Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:06:39 GMT

رسیدن عاشقان امام حسین(ع) به ایستگاه محرم + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۲۱۲۵

رسیدن عاشقان امام حسین(ع) به ایستگاه محرم + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه محرم  یا محرم الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) و از جملهه ماه های حرام است.

در دوم ماه محرم الحرام سال 61 هجری کاروان حضرت امام حسین (علیه السلام) وارد کربلا شد و سپاهیان دشمن که هر روز بر تعدادشان افزوده می شد در روزهای تاسوعا و عاشورا که روز نهم و دهم محرم است  این امام بزرگوار و یارانش را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: تجربه یک شب زندگی به سبک رزمندگی در منطقه عملیاتی هورالعظیم + فیلم

انتهای پیام/

شروع ماه محرم + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از ولادت امام حسن(ع) تا ولادت امام رضا(ع) پویش مشهد مهربان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، مهدی ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ۱۷۰ محله بازدید از خانواده ایثارگران برای ایام عید نوروز پیش‌بینی شده است و شورای اجتماعی محلات با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار می‌کنند.

وی گفت: در ۴۰ ایستگاه پایانه‌های اصلی اتوبوسرانی و ایستگاه‌های منتخب قطار شهری پویش افطاری ساده به مدت نیم ساعت برپا خواهد شد.

ابراهیمی افزود: برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از ولادت امام حسن (ع) تا ولادت امام رضا (ع) پویش مشهد مهربان اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در پایان گفت: ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر با ۱۵ گشت خودرویی و چند گشت پیاده در این ایام صورت می‌گیرد.

کد خبر 737031

دیگر خبرها

  • راه اندازی شش ایستگاه سلامت نوروزی در استان همدان
  • رسیدن به قرب الهی در شناخت مهدویت و درک امام زمان است
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش افطاری ساده در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در مشهد
  • تعمیر پمپ ایستگاه پمپاژ آبرسانی بندر امام خمینی
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  •  جلسه خانگی قرآن «عاشقان ثارالله» با ۸۲ سال قدمت در شهرستان ابهر
  • اهدای تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • اهدا تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید