Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیخانی در جلسه ای که در حاشیه بازدید مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از مسیر زائران اربعین یزد تا مرز چذابه برگزار شد، اظهار داشت: تدابیری در طول مسیر یزد به مرز چذابه هم برای مسافرانی که از یزد به این نقطه سفر می کنند و هم به دیگر هموطنان مسافر در این مسیر معنوی، اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است بین دو استان یزد و خوزستان هماهنگی شود تا کمبودهایی که در سال‌های قبل با آن مواجه بودیم، در سال جاری شاهد نباشیم و تلاش کنیم که هر سال نسبت به سال قبل خدمت رسانی بهتری به مردم و زائران داشته باشیم.

علیخانی بیان کرد: در طول مسیر یزد به خوزستان، نواقصی وجود داشته که کم و کسری علائم و لکه گیری انجام می شود ضمن اینکه راه‌هایی نیز آماده آسفالت ریزی است و امیدواریم در دستور کار قرار گیرد که با همه سختی ها و کمبودهای موجود، مسیر اهواز به بعد آسفالت شود.

وی عنوان کرد: زحمات بسیار زیادی در این مسیر کشیده شده و اکنون به ثمر رسیده که امیدواریم در کمتر از دو ماه باقیمانده این زحمات در حوزه راهداری توسط همکارانمان در استان خوزستان به نتیجه برسد.

علیخانی با اشاره به نقص موجود در یکی دو قطعه از راه‌ها، اظهار داشت: به نظر می رسد راه و شهرسازی خوزستان می تواند ظرف ۲۰ روز آینده آماده سازی‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد تصریح کرد: به جز مسائل طرح هندسی راه و علائم و خط کشی، مشکلات دیگری نیز در راه ها وجود دارد که امیدواریم این موضوع در جلسات مدیران حوزه راه و شهرسازی، کنترل ترافیک و ... استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به ناهماهنگی شرکت‌های حمل و نقل بستان با رانندگان سایر شهرها از جمله یزد، اظهار امیدواری کرد: این ناهماهنگی‌ها با ساماندهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان رفع شود زیرا همکاران ما قصد دخل و تصرف در مدیریت این شرکت‌ها را ندارد بلکه همه در تلاش آنها برای خدمت رسانی به مسافران به ویژه در مسیر برگشت است.

علیخانی تصریح کرد: انتظار داریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شرکت های حمل و نقل این استان را ساماندهی کند تا کمترین سوء استفاده در ایام بازگشت از زائران انجام شود و آنها در اهواز و سایر شهرهای این استان سرگردان نشوند.

وی همچنین خواستار ایجاد فضایی برای بخش خصوصی و همکاران اداره راهداری و در نظر گرفتن امکانات اولیه برای استراحت رانندگان همچنین ایجاد تعمیرگاه‌های موقت برای رفع مشکلات احتمالی اتوبوس‌ها شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: ما هم در حد امکان از ظرفیت های استان یزد در این مسیر استفاده خواهیم کرد و بخش خصوصی حوزه حمل و نقل استان یزد نیز آمادگی کامل برای سرویس دهی به زائران را دارد.

کد خبر 4399799

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد اربعین حسینی علی علیخانی یزد مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد شیراز هفته دولت شهرکرد احتکار یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی