Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:44:54 GMT

مانور یوفوی مثلثی شکل عجیب در آسمان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۲۹۵۵

مانور یوفوی مثلثی شکل عجیب در آسمان! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفوی عجیب را در آسمان ایالت تگزاس آمریکا به تصویر می کشد. این ویدئو که توسط یک راننده تهیه شده است پرواز یک یوفوی مثلثی شکل درخشان را در حوالی اتوبانی در منطقه "ال پاسو" این ایالت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یوفو که دارای نوری درخشان است با سرعتی بسیار زیاد در آسمان در حال حرکت است. راننده ای که این ویدئو را تهیه کرده مشغول رانندگی در اتوبان بود که پس از مشاهده این شی پرنده ناشناس بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

او در این باره گفت : " در ساعت 6.25 دقیقه تاریخ 31 آگوست در حال رفتن به محل کارم بودم که ناگهان متوجه حرکت سریع یک شی پرنده در آسمان شدم. البته ابتدا که پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم متوجه یوفو نشدم، چون خورشید در حال طلوع بود و دیدی نداشتم اما چند دقیقه بعد هنگامی که به سمت راست خیره شده بودم یک شئ مثلثی شکل درخشان را دیدم که به نظرم عجیب بود. بلافاصله چندین عکس و یک ویدئو از آن تهیه کردم."

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و واکنش کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " می تواند یک جنگنده نظامی TR-3B بوده باشد ." همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " مطمئنا یک تکنولوزی نظامی سری است که در حال رصد آسمان است."

گفتنی است؛ پیشتر نیز ویدئویی از مانور یک یوفوی نارنجی رنگ عجیب در آسمان کشور اسلواکی تهیه شده بود. این ویدئو  این شی پرنده ناشناس را که چند ضلعی به نظر می رسید در حالی که به آرامی و بدون سر و صدا در آسمان و در تاریکی شب در حال حرکت در آسمان بود نشان می داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رویت یوفوی مثلثی شکل درخشان خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا جذاب ترین ها یوفو آمریکا فرازمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید

محمد عبدالکریم هنیه برادرزاده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید. از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده هنیه از جمله شماری از فرزندان و نوه‌های او به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل پورتو به گیمارش توسط مهدی طارمی
  • (ویدئو) گل اول منچسترسیتی به رئال مادرید توسط دبروینه
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به منچسترسیتی توسط رودریگو
  • (ویدئو) برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید
  • (ویدئو) وضعیت عجیب کوهنوردان پس از صعود به کوه تایشان
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟
  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • مانور حیرت انگیز موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف در اسرائیل + ویدئو