Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ستار علیزاده روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام راشدی نوری، امام جمعه صومعه سرا با اشاره به حوزه های فعالیت سازمان اوقاف اظهار داشت: تدبیر امور امام زادگان، نظارت بر موقوفات و برگزاری مسابقه های قرآن سه حوزه مهم فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در بقعاع متبرکه و امام زادگان استان گیلان در ایام محرم و صفر افزود: برنامه های لبیک یا حسین، شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل ویژه نوجوانان، رهروان زینبی ویژه بانوان، شام غریبان، نماز ظهر عاشورا و لبیک یا رسول الله از جمله بخشهای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطر نشان کرد: 63 مبلغ اعزامی از قم و 300 مبلغ بومی در اجرای بصیرت عاشورایی با اوقاف گیلان همکاری می کنند.
وی با تشریح سایر فعالیت های اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: برنامه‌ های مختلف فرهنگی از جمله طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی، نشاط معنوی در تابستان، مهر تندرستی با هدف تامین تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت همه ساله در گیلان برگزار می شود.
وی با اشاره به برنامه های مختلف اوقاف و امور خیریه استان گیلان در برگزاری کلاس های طرح تربیت حافظ و آموزش قرآن در امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان اظهار داشت: این کلاس های آموزشی در 306 بقعه متبرکه و امازادگان گیلان دایر است.
بر اساس آخرین آمار، استان گیلان دارای بیش از 900 بقعه و افزون بر سه هزار موقوفه و 20 هزار رقبه است.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اوقاف و امور خیریه دانش آموزان طرح آرامش بهاری قرآن مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت های  مذهبی انجام می شود.

حجت الاسلام رحیمی افزود: عزاداری ،تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی،حرکت هیئت های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

وی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه گفت: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف