Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@18:40:05 GMT

اتحاد و همدلی رمز توسعه پایدار در آذربایجان غربی است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۳۲۱۲

اتحاد و همدلی رمز توسعه پایدار در آذربایجان غربی است

نژاد جهانی روز دوشنبه در حاشیه دومین جشنواره انگور سیاه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تفرقه افکنی بین اقوام و ادیان است، بیان کرد: به لطف هوشیاری سربازان جان برکف نظام اسلامی و اتحاد مردم، امنیت پایدار در آذربایجان غربی برقرار است.
وی با قدردانی از همدلی ائمه جمعه در ایجاد وحدت و اتحاد در منطقه، اضافه کرد: دولت با ارائه خدمات مطلوب در مناطق مرزی، همدلی بین مردم منطقه برای خدمت به نظام اسلامی را 2 چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جشنواره انگور سیاه را یک برنامه مردمی عنوان کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد بار اصلی برگزاری این جشنواره را به دوش کشیدند.
جهانی با تاکید بر اینکه نباید نگاه خرد اقتصادی به محصولات ارگانیک تولید شده در منطقه داشت، گفت: محصولات طبیعی تولید شده در سردشت می تواند با برنامه ریزی مناسب به خارج از کشور صادر شود.
وی با اشاره به ضرورت شناساندن انگور سیاه سردشت در عرصه ملی و بین المللی، بیان کرد: استفاده مناسب از ظرفیت اقتصادی انگور ارگانیک تولید شده در سردشت می تواند به افزایش سرانه درآمد مردم منطقه منجر شود.
فرماندار سردشت با انتقاد از قیمت پایین انگور سیاه در سردشت، گفت: هزینه لازم برای کاشت و برداشت این محصول با قیمت آن در بازار همخوانی ندارد و کشاورزان در این بین متضرر می شوند.
وی همچنین ادامه داد: تولید انگور سیاه در سردشت باید از روش سنتی خارج شود و حالت علمی به خود بگیرد.
جهانی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا انگور تولیدی در سردشت کیفیت خود را از دست دهد، اضافه کرد: علمی سازی روند تولید می تواند به افزایش سودآوری منجر شود.
به گزارش ایرنا 20 غرفه با محصولات کشاورزی متنوع در دومین جشنواره انگور سیاه سردشت برای شناساندن ظرفیت های اقتصادی منطقه برپا شد.
همچنین از مستند معرفی سردشت، یکی از هفت مجموعه مستند ' آذربایجان غربی سرزمین زیبایی ها' در این جشواره رونمایی و برنامه های فرهنگی متنوع دیگری در حاشیه این جشنواره برگزار شد.
3214/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی برنامه های فرهنگی توسعه پایدار زیبایی نظام اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شرف‌الدین شیرازی پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به علت بارش شدید باران جاده منطقه ماهور برنجی در بخش سردشت شهرستان دزفول مسدود شد.

وی خبر داد: هم اکنون نیروهای امور عشایری و امدادی با ماشین آلات در منطقه حضور دارند و با پایین آمدن سطح آب عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با یادآوری اینکه روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان دزفول به ثبت رسید، اظهار کرد: این بارش شدید موجب آب‌گرفتگی معابر، مسدود شدن برخی محورهای روستایی و عشایری در بخش سردشت شده بود.

کد خبر 6095600

دیگر خبرها

  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است