Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

کاوه صدقی سرمربی تیم‌های ملی بانوان و آقایان اینلاین هاکی کشورمان درباره رقابت‌های بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی باشکوه‌ترین اتفاق تاریخ برای اسکیت ایران رقم خورد. ملی پوشان کشورمان مدال‌های رنگانگی در اسکیت فری استایل دریافت کردند. در بخش اینلاین هاکی چهار مسابقه را پشت سر گذاشتیم؛ که در این بازی‌ها تیم ملی پسران با یک پیروزی شگفت انگیز مقابل تیم ملی کره جنوبی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور این موضوع که تیم ملی اینلاین هاکی ایران بتواند تیم ملی کره جنوبی را شکست دهد سخت بود. همچنین پسران ملی پوش ما تواستند با نتیجه ۹ بر صفر سنگاپور را شکست دهند که این پیروزی بسیار شیرین بود. تیم ملی دختران اینلاین هاکی مقابل رقیب سنتی خود چین که همیشه مغلوب آن‌ها می‌شد این بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا چین قدرتمند را شکست دادند و همچنن در بازی دیگر توانستند تیم هند را شکست دهند.

او گفت: در بخش آقایان کسب مدال برنز قطعی است و فردا هم مقابل رقیب خود می‌جنگیم تا رنگ مدال خود را بهتر کنیم. تیم ملی بانوان اینلاین هاکی همچنان سه بازی دیگر را در پیش دارند که سطح این سه رقابت فراتر از آسیا است. ما تا به این جا، کار‌های غیر ممکن زیادی انجام دادیم و مهم نیست که فردا چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند، اما این را بدانید که با تمام وجودشان در زمین بازی خواهند کرد.

صدقی افزود:تیم ملی اینلاین هاکی در این رقابت‌ها بیشتر از حق خود را می‌خواهند. پس از نزدیک به دو دهه همراهی تیم ملی اسکیت کشورمان این تیم شکفت انگیز‌ترین تیم ایران است. بازیکنان با تمام وجود خود بازی می‌کنند تا از خانواده و مردم و سازمان‌های حامی تشکر کنند. تیم ملی خارج از ظرفیت خود و نابرابر در حال جنگیدن است و امیدوارم با دستان پر به کشور باز گردند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا ایران تیم ملی کره جنوبی ملی پوش چین بازی رقابت زمین خانواده بازی تیم ملی چین رقابت مسابقات قهرمانی آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند