Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روزهای سه شنبه و چهارشنبه پخش نمی شود و قسمت بعدی این سریال روز پنج شنبه ۲۲شهریور روی آنتن شبکه سه می رود.

روز سه شنبه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان  ساعت ۱۹:۳۰ همچنین بازی پرسپولیس ونساجی از هفته ششم لیگ ‏برتر روز چهارشنبه  ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند. سریال دلدادگان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می رود.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فازهای مربوط به زمان گذشته سریال بازی کرده اند و پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)، ‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی بازیگران صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۳هفته لیگ برتر و مسابقات معوقه

زمان برگزاری هفته بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از روز شنبه ۱۸ فروردین، هفته بیست‌وسوم از جمعه ۲۴ فروردین و هفته بیست‌وچهارم از‌ پنج‌شنبه ۳۰ فروردین آغاز خواهد شد.

 همچنین روز چهارشنبه ۱۵ فروردین، ۲ بازی معوقه تراکتور - سپاهان و آلومینیوم - هوادار و چهارشنبه ۲۹ فروردین هم دیدار معوقه سپاهان - ذوب‌آهن برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا ظهر پنجشنبه در آسمان گلستان
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • زمان پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • زمان برگزاری ۳هفته لیگ برتر و مسابقات معوقه
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • هشدار قرمز ؛ ۲۲ استان ایران در آب غرق می شوند | این استان‌ها منتظر بارش های سیل آسا باشند
  • ۲۲ استان ایران در آب غرق می شوند | این استان‌ها منتظر بارش های سیل آسا باشند
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد
  • مصطفی زمانی با «آمرلی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید +فیلم