Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال دختران ایران به رقابت‌های آسیایی تاجیکستان بیان کرد: تیم نوجوانان ایران برای حضور در دور اول مسابقات انتخابی زیر ۱۶ سال دختران آسیا به تاجیکستان اعزام می‌شود. برای این دختران آرزوی توفیق و سربلندی داریم چرا که آن‌ها در کنار کادرفنی مجرب و توانمند ماه‌ها تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تیم مدیریتی و پشتیبانی هم مدت‌ها برای این تیم زحمت کشیده است و امیدوارم بازیکنانمان بتوانند با سربلندی از این رقابت‌ها بیرون بیایند.

او درباره آخرین وضعیت فوتسال و فوتبال بانوان گفت: تمرکز ما در شرایط فعلی این است که در صورت برگزاری رقابت‌های قهرمانی فوتسال بانوان جهان در این بخش جایگاهمان را در دنیا ارتقا بدهیم. در بخش فوتبال رنکینگ فعلی ما سیزدهم آسیا است، اما تمامی مسئولان عرصه ورزش و به ویژه فدراسیون فوتبال برای ارتقای این رتبه عزم خود را جزم کرده اند تا روزی تیم فوتبال بانوان ایران بین ۳ تیم اول آسیا قرار بگیرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: همانگونه که ژاپن می‌تواند به عنوان یک تیم آسیایی در رنکینگ اول جهان قرار بگیرد نشان می‌دهد مسئولان در این کشور از فوتبال بانوان حمایت ویژه‌ای می‌کنند. فوتبالیست‌های بانوی ما هم در فوتبال بسیار با عزت جلو می‌روند و به نوعی آن‌ها عزت کشورمان هستند. باید اراده این بازیکنان را قوی‌تر کنیم و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا دختران ایرانی در بخش ورزش هم مانند عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، هنری و اجتماعی بدرخشند و پا به پای مردان پیش بروند.

صوفی زاده درباره آخرین راهکار‌های صورت گرفته برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: نهاد‌های مختلفی باید درباره این موضوع تصمیم گیری کنند، اما امیدوارم شرایط ایجاب کند و بستر‌ها فراهم شود تا روزی خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تاجیکستان ایران فوتسال فوتبال فدراسیون فوتبال ژاپن جهان مردان تیم ملی فوتبال خانواده ژاپن فدراسیون فوتبال فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر نیمار دست از سر فوتبالیست‌ها برنمی‌دارد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش نشریه سان، رافائلا سانتوس خواهر نیمار با فوتبالیست مشهور «خواکین پیکرز» وارد رابطه شده است. پیکرز ۲۵ ساله در حال حاضر در تیم برزیلی پالمیراس حضور دارد و در پست دفاع چپ بازی می‌کند و از سال ۲۰۲۱ برای تیم ملی اروگوئه ۱۳ بار به میدان رفته است. پس از حضور این مدافع در جشن تولد ۲۸ سالگی رافائلا شایعاتی در مورد رابطه عاشقانه این دو نفر به گوش می‌رسید. رافائلا پیش از این با فوتبالیست دیگری به نام گابریل باربوسا در ارتباط بود. باربوسا که بیشتر با نام «گابیگل» شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ با خواهر نیمار وارد رابطه شد و این زوج بعد از مدتی از هم جدا شدند.

رافائلا ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از سال ۲۰۱۴ با حضور در تبلیغ Beats by Dre با موضوع جام‌جهانی نام خود را به عنوان مدل بر سر زبان‌ها انداخت. رافائلا و نیمار رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و این فوتبالیست ۳۲ ساله نیز در جشن تولد خواهرش حضور داشت و با پیکرز عکس گرفت.

به نظر می‌رسد رابطه نیمار با نامزد جدید خواهرش بهتر از شریک قبلی او باربوسا باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بانوی ایرانی رکورد زد و قهرمان شد
  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • معرفی ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • خواهر نیمار دست از سر فوتبالیست‌ها برنمی‌دارد
  • رقابت دختران دونده در سمنان
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • رقابت ۲۰۰ فوتسالیست یزدی در جام رمضان