Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > دیگر ورزشها - سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران بر این باور است که 19 شهریور سال 97 باشکوه‎ترین روز تاریخ اسکیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه صدقی، سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی زنان و مردان ایران پس از برتری هر دو تیم کشورمان در دو بازی نخست مسابقات قهرمانی آُسیا، اظهار داشت: امروز نوزدهم شهریورماه سال 1397 باشکوه‎ترین روز تاریخ اسکیت ایران رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مدال‎های رنگارنگی در اسکیت فیری استایل کسب کردیم که نتایج درخشانی بود و بچه‎های اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) نتایج بی‎نظیری را رقم زدند.وی ادامه داد: در مسابقات اینلاین هاکی(اسکیت هاکی) تیم‎های ملی زنان و مردان کشورمان هر کدام 2 بار پا به میدان مسابقه گذاشتند که حاصل آن 4 برد برای کاروان ایران بود.

تیم پسران در ابتدا 9 بر صفر سنگاپور را شکست داد و در دیدار دوم هم یک برد شگفت انگیر برای کشورمان رقم خورد. بازیکنان ما در این دیدار موفق شدند با نتیجه 5 بر 2 کره‎جنوبی میزبان را شکست بدهند. نتیجه‎ای باور نکردنی که هنوز هم باور کردن آن برای همه سخت است. با این نتایج، مدال تیم آقایان قطعی شد و از فردا برای بهتر شدن رنگ این مدال تلاش خواهیم کرد.سرمربی تیم‎های ملی اینلاین هاکی بانوان و آقایان گفت: در سوی دیگر تیم ملی دختران ایران هم در مسابقات قهرمانی آسیا، دست به کار بزرگی زد. بچه‎ها حریف سنتی و همیشگی خود یعنی چین را با ارائه یک بازی برتر 4 بر یک شکست دادند. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش‎تر و در تمامی بازی‎ها دختران کشورمان مقابل چین بازی را واگذار کرده بودند. تیم ملی کشورمان هم در دومین دیدار خود موفق شد، هند را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد. 

وی افزود: تیم ملی دختران ایران 3 بازی دیگر پیش رو دارد. دیدار با 3 تیمی که فراتر از سطح آسیا و در جهان مدعی هستند و کار بسیار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. به نظرم تا بدین جا تیم‎های اینلاین هاکی ایران کارهای غیرممکن زیادی را ممکن کرده‎اند. مهمترین موضوع برای ما این است که هر دو تیم با تمام وجود در میدان مسابقه تلاش می‎کنند و بیشتر از آن‌چیزی که هستند، مایه می‌گذارند. بازیکنان ما در مسابقات قهرمانی آسیا در یک نبرد نابرابر و فراتر از توانشان در حال تلاش برای ارائه بهترین عملکرد خودشان هستند.

صدقی گفت: پس از نزدیک به دو دهه همراهی تیم‎های ملی اینلاین هاکی ایران به جرات و قاطعانه می‎گویم، این تیم‎ شگفت‎انگیز‎ترین تیم ایران است. تمام هدف ما این است که پرچم ایران را بالا برده و با این کار از تمامی افرادی که به ما کمک کردند تا این دو تیم به مسابقات اعزام شوند، قدردانی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، تیم‎ ملی اینلاین هاکی بانوان ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب مقابل چین و هند به برتری دست یافت. سپس تیم ملی مردان هم در دو دیدار متوالی سنگاپور و کره‎جنوبی را از پیش روی برداشت. 

 

254 41

کلید واژه‌ها : اسکیت - کمیته ملی المپیک - هاکی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسکیت کمیته ملی المپیک هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل و انتخابی تیم ملی در شاخه بتل و اسپیداسلالوم برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

این مسابقات در بخش دختران پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در بخش پسران جمعه ۱۴ اردیبهشت و به میزبانی نجف آباد اصفهان خواهد بود.

گفتنی است"مسابقات بتل" در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۹ سال و ۱۹ سال به بالا و در بخش اسپیداسلالوم هم اسکیت‌بازان در رده‌های سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال با هم مصاف خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند