Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عید مهاجم تیم العین و تیم ملی امید امارات به صورت قرضی به تیم فوتبال دیناموزاگرب روسیه پیوست و همبازی صادق محرمی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی عید مهاجم جوان تیم العین به تیم دینامو زاگرب کرواسی پیوست.

تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی مهاجم جوان تیم العین امارات را به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عید مهاجم تیم العین و تیم ملی امید امارات، با قراردادی قرضی به تیم دینامو زاگرب پیوست و همبازی صادق محرمی شد. قرارداد عید با قهرمان کرواسی یک ساله خواهد بود.

دینامو زاگرب در این فصل در تورنمنت لیگ اروپا نیز حاضر است و با تیم های اندرلخت بلژیک، اسپارتاک ترناوا و فنرباغچه ترکیه همگروه است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امارات صادق محرمی امارات دیناموزاگرب صادق محرمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر استقلال تهران بارسلونا پرسپولیس تهران تیم ملی جام جهانی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا رونالدو کارلوس کی روش تیم پرسپولیس مهدی طارمی تراکتورسازی باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران اینفوگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس

اتحادیه اروپا به دنبال اجرای طرح جدیدی است که براساس ان،‌ به شهروندان 6 کشور عربی جنوب خلیج فارس، ویزای شنگن 5 ساله ارائه می شود.

به گزارش عصرایران، سایت شبکه العربیه نوشت: براساس این طرح، شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس،‌ در اولین درخواست، ویزای 5 ساله شنگن دریافت خواهند کرد.

این طرح قرار است شامل شهروندان 6 کشور جنوب خلیج فارس یعنی کویت، عربستان سعودی،‌ قطر،‌ بحرین، امارات و عمان شود. البته در حال حاضر، شهروندان امارات از دریافت ویزای شنگن ، معاف هستند.

این نشانه ای از ارتقای همکاری میان شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در راستای منافع دو طرف است.

شورای همکاری خلیج فارس پیش از این با اتحادیه اروپا در مورد مسائل مربوط به معافیت شهروندان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از ویزای شینگن گفتگو کرده بود.

ویزای شنگن ، ویزای مشترک 29 کشور اروپایی است. افراد با دریافت ویزای شنگن می توانند به 28 کشور بقیه نیز آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه، سفر کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لغو ویزای شنگن برای شهروندان امارات آسان سازی ویزای شنگن برای مردم 60 کشور جهان: صدور اینترنتی ویزا در 20 دقیقه تلاش بحرین برای معافیت شهروندانش از ویزای شنگن

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!