Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی: در پی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی از سوی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد خطاب به وی صادر شد.  
آیت‌الله رشاد، در این پیام تاکید کرده است که حضور نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام مقام معظم رهبری به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی، و از دیگرسو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به شرح زیر است:
 
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی (دامت ایام افاداته)
ریاست مکرم نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف)
 
سلام‌الله علیکم
خلعت خدمت بر بالای برومند آن فاضل فرهیخته، که از تجارب ارزشمندی در عرصه‌ی خدمات فکری و فرهنگی در دانشگاه‌های مختلف برخوردارید، چالاک و مبارک‌باد. حضور نهاد پربرکت نمایندگی رهبر فرزانه و فرهمند انقلاب اسلامی (حفظه الله) در دانشگاه‌ها، از یک سو نشان عنایت و اهتمام معظم‌له به بسط معنویت و معرفت در محیط آموزش عالی، و از دیگرسو نماد پیوند و پیوستگی دو دستگاه علمی ـ نخبوی حوزه و دانشگاه است.
 
رجاء واثق دارم با تدبیر و تلاش سخته و سنجیدهی جناب‌عالی، ضمن تحفظ بر روند تکاملی فعالیت‌های این نهاد نورانی در دوره‌ی درخشان تصدی مدیر با اخلاص و انقلابی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (مازال موفقا)، برنامه‌ها و فعالیت‌های نهاد نمایندگی در دو جهت یادشده توسعه و تعمیق یابد.
 
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی موفقیت برای جناب‌عالی، از مساعی ممتد و موفق جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان قدردانی کرده، برای ایشان دوام توفیق و حسن عاقبت مسالت می‌کنم.
 
علی‌اکبر رشاد

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم در دیدار حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف مورد تأکید مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه حجاب و عفاف در این دانشگاه انجام شده امیدواریم در همین راستا با فعال‌تر شدن کمیته حجاب و عفاف قرارگاه ۱۹ دی و با استفاده از ظرفیت استادان و بسیجیان دانشگاه بتوانیم منویات حضرت آقا را در حوزه حجاب و عفاف اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه آمادگی دارد در حوزه‌های دانشجویی به دانشگاه‌ها کمک کند افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم سپاه بتواند در حوزه دانشجویی به دانشگاه‌ها کمک کند؛ زیرا معتقدیم دانشجویان آینده‌سازان این نظام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم با اشاره عملیات «وعده صادق» بیان کرد: ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است و آیندگان باید در این زمینه تحلیل کنند؛ زیرا برای دشمن غیرقابل‌پیش‌بینی بود در این سطح از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ بگیرد.همه موفقیت‌های سپاه را نتیجه اطاعت محض سپاه از نائب امام زمان می‌دانیم؛ همه این پیروزی‌ها از جانب خدا بوده و اعتقاد داریم اگر سایر مسئولان نظام؛ اوامر حضرت آقا را اجرا و عملیاتی کنند نباید در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مشکل داشته باشیم.

موحد با بیان اینکه پیروزی‌های سپاه از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای کامل فرمان‌ها حضرت آقاست، عنوان کرد: در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودند که از سپاه راضی هستم؛ اما تأکید کردند که قانع نیستم؛ زیرا سپاه ظرفیتی دارد که بیش از این می‌تواند کار انجام دهد. معتقدیم بسیج نعمتی بوده که حضرت امام(ره) این شجره طیبه را تأسیس کردند. سپاه بر اساس فرمان مقام معظم رهبری سعی کرده هرکجا که نیاز اسلام و انقلاب و جامعه بوده ورود کند و به سبب اتصال سپاه به مردم و بسیج موفق عمل کرده است.

سپاه ثابت کرد فرمان فرماندهی کل قوا زمین نمی‌ماند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز گفت: با انجام عملیات «وعده صادق»، کارآمدی نظام و ذلت استکبار بیش از گذشته بر همگان آشکار شد و بر همین اساس تدبیر «سپاه» را می‌ستاییم؛ زیرا گفته «ما می‌توانیم» تحقق پیدا کرد و سپاه ثابت کرد فرمان فرماندهی کل قوا زمین نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام حسن خیری با بیان اینکه تلاش در دانشگاه این است که دانشگاهی در تراز انقلاب داشته باشیم، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم هویت‌های سه‌گانه انقلابی، اسلامی و ملی مورد تأکید مقام معظم رهبری را با انجام فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی تحقق‌بخشیم.

وی با تأکید بر اینکه در راستای انجام منویات مقام معظم رهبری با تمام توان حرکت می‌کنیم، ادامه داد: سعی می‌کنیم آن وظائفی که متوجه بسیج به‌صورت ویژه است هم ادای تکلیف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران