Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:41:29 GMT

راحت ترین روش نگهداری کیف دستی چرم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۴۲۹۷

راحت ترین روش نگهداری کیف دستی چرم

گر می‌خواهید به بهترین شکل از کیف دستی مورد علاقه تان نگهداری کنید تا عمر طولانی تری داشته باشد، باید و حتماً این مطلب را بخوانید، تا بهترین و ساده‌ترین روش نگهداری از کیف دستی را به شما معرفی خواهیم کرد.



چه چیز‌های نیاز دارید

چندین برگه روزنامه، یک کیف نازک و قدیمی پارچه‌ای که ترجیحاً در سایزی مشابه کیفتان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





چه کاری باید انجام دهید

کیف دستی چرمی خود را کاملاً خالی کنید و روزنامه‌ها را مچاله کرده و در کیف پارچه‌ای قرار دهید. این کیف پارچه‌ای پر شده از روزنامه را درون کیف چرمی تان بگذارید، تا کل فضای داخلی کیف را پر کند و همه چیز در شکل واقعی و کاملاً منظم قرار بگیرد. زمانی که به کیف احتیاجی ندارید آن را در یک طبقه تمیز کمدتان قرار بدهید و به هنگام استفاده از آن، کیف پارچه‌ای را خارج کرده و از کیف دستی چرمی تان استفاده کنید. خواهید دید که با این روش کیف دستی چرمی شما در بهترین حالت خود باقی خواهد ماند و آسیبی نخواهد دید.



نگهداری از کیف چرم، روش نگهداری از کیف چرم

کیف چرمی دیرتر از سایر کیف‌ها خراب می‌شوند، اما به راحتی شکل اصلی خود را از دست می‌دهند



چه اتفاقی می‌افتد؟

کهنگی چرم با خراش‌ها و پارگی‌های روی آن و از شکل افتادگی مشخص می‌شود. روزنامه‌ها فضا‌های خالی درون کیف را پر می‌کنند و از پارگی و از شکل افتادگی آن جلوگیری می‌کنند. کیف پارچه‌ای در برگیرنده روزنامه ها، یک راه حل هوشمندانه برای زمانی است که روزنامه‌ها را از کیف چرمی خارج می‌کنید تا بر روی زمین پخش نشوند.



برای اینکه همیشه کیف هایتان در شکل و حالت اصلی خود و کاملاً مرتب باشند، برای نگهداری و مراقبت از آن‌ها اهمیت زیادی بدهید. کیف‌های چرمی با اینکه دیرتر از سایر کیف‌ها خراب می‌شوند، اما به راحتی شکل اصلی خود را از دست می‌دهند. با روش گفته شده در این مطلب می‌توانید عمر کیف دستی چرم خود را افزایش دهید.



منبع: blog.bamilo.com - purewow

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای ماده ۳ آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی از هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر کیسه رایگان توزیع نخواهند کرد.

بحث مصرف کیسه‌های پلاستیکی به یک بحران اجتماعی و جهانی تبدیل شده است، پلاستیک‌ها نه تنها اکوسیستم‌های آبی و خشکی را تهدید می‌کند بلکه به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد زنجیره غذایی می‌شود.

هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند و باید به فکر حفظ و نگهداری از آن باشند. می‌شوند و سلامت انسان را هم تهدید می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب
  • نکاتی که در سفر با اتوبوس باید رعایت کنید
  • ارز نیمایی پارچه رومبلی و پرده حذف شد