Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره شایعه اخراج دانشجویان بازداشتی متعلق به دانشگاه تهران از این دانشگاه گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران اخراج نشده است، ضمن اینکه دانشجوی بازداشتی که مربوط به حوادث دی و متعلق به این دانشگاه باشد، نداریم، البته استمرار بازداشت برخی از دانشجویان به دلیل مسائل دراویش بوده که بحث‌های آن متعلق به خارج از دانشگاه است و دادگاه‌های آن هم کاملا جداست، اما دانشگاه تهران در مجموع دانشجویی را اخراج نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره عدم ثبت نام برخی دانشجویان خارجی دانشگاه تهران به دلیل گرانی‌های اخیر ارز گفت: شهریه متعلق به دانشجویان خارجی ساکن ایران از سوی هیأت امنای دانشگاه تهران متفاوت از شهریه دانشجویان خارجی دیگر دیده شده است، ضمن اینکه تسهیلاتی هم برای آنها درنظر گرفته‌ایم، البته قرار است هر دانشگاهی در این خصوص به صورت مجزا تصمیم‌گیری کند.

رئیس دانشگاه تهران درباره برنامه‌ریزی افزایش تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه تهران در سال تحصیلی جدید گفت:‌ برنامه‌ریزی لازم برای افزایش جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه در سال تحصیلی جدید از سوی مسئولین صورت گرفته است، ضمن اینکه هم‌اکنون ۱۲۰۰ دانشجوی خارجی دانشگاه تهران برای دریافت مدرک به این دانشگاه می‌آیند و بیش از ۲ هزار دانشجوی خارجی هم برای دوره‌های کوتاه‌مدت.

وی گفت: تلاش شده با ارائه برنامه آموزشی با زبان انگلیسی امکان حضور دانشجویان خارجی به ایران بیشتر فراهم شود، زیرا یادگیری هم زمان زبان فارسی کار سختی بوده است و تلاش کردیم که برخی کلاس‌ها به زبان انگلیسی برگزار شود.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت تخصیص بودجه دانشگاه تهران گفت: برای تخصیص بودجه درنظر گرفته شده همچنان دغدغه داریم، اما با رایزنی‌های صورت گرفته همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم و می‌کوشیم در کنار این امر، مابه‌التفاوت ارز و ریال را هم که مربوط به بورسیه و فرصت‌های مطالعاتی و اقدامات علمی و پژوهشی می‌شود را هم دریافت کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند